پیشنهاد خوب سماکچی به اوقاف؛

نذورات امامزاده ابراهیم شفت برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه شود

محسن سماکچی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت گفت: از اداره اوقاف انتظار دارم نذورات این امامزاده برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن سماکچی عضو شورای شهر رشت در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه باید مهربانی و دوستی را سر لوحه کارهایمان قرار دهیم اظهار کرد: روز کارگر را که پشت سر گذاشتیم مجددا تبریک عرض می‌کنم و ان شاالله به این قشر پر تلاش نگاه حمایتی ویژه‌ای معطوف شود و با حضور شهردار پاکدست انتظار داریم خدمات بیشتری به کارگران خدوم شهرداری رشت اختصاص پیدا کند.

محسن سماکچی با اشاره به حادثه تلخ آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت افزود: دیروز به امامزاده رفتم و واقعا وضعیت بسیار ناراحت کننده‌ای حاکم بود و از اداره اوقاف انتظار دارم نذورات این امامزاده برای رفع مشکلات رقم خورده هزینه شود و از شهردار رشت تقاضا دارم کارگروهی بابت مساعدت با ساکنین امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شود تا در صورت نیاز مشکلاتشان را در حد توان برطرف کنیم و امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نباشیم.

وی با تاکید به اینکه به برخی از معاونت‌های شهرداری رشت تذکر جدی می‌دهم بیان کرد: بنده به عنوان ناظر در عملکرد معاونت‌ها و سازمان‌ها باید حتما در جلسات حضور پیدا کنم و انتظار دارم جلسات مربوطه را زودتر اطلاع دهند تا بتوانیم با همفکری مشکلات را برطرف کنیم.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به گلایه‌های شهروندان پیرامون وضعیت آسفالت رشت افزود: در هفته اخیر گلایه‌های شهروندان را به شهرداری‌های مناطق اطلاع دادم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود و هدف مجموعه مدیریت شهری رشت جلب رضایت شهروندان است.

Share