نجفی: خانواده‌های شهدا خالصانه تمام هستی خود را تقدیم انقلاب کردند

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید دانش حجتی و جانباز سرافراز ابراهیم ملک زاده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی در دیدار با مادر شهید دانش حجتی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و تکریم آنان علاوه بر اینکه از وظایف مسئولان است موجب تجدید روحیه و خدمت بیشتر به مردم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی در دیدار با مادر شهید دانش حجتی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و تکریم آنان علاوه بر اینکه از وظایف مسئولان است موجب تجدید روحیه و خدمت بیشتر به مردم می شود.jpg3832

وی روحیات شهداء و ایثارگران را متأثر از اخلاق امام راحل (ره) دانست و افزود : این عزیزان برای همگان اسوه صبر، استقامت و از خود گذشتگی هستند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و جانبازان درس بزرگ ایثار را به جامعه عرضه داشتند خاطر نشان کرد : خانواده‌های شهدا خالصانه تمام هستی خود را تقدیم انقلاب کردند و هیچ توقعی از مسئولان ندارند.
گفتنی است شهید دانش حجتی دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دکتر نجفی همچنین پس از دیدار با مادر شهید دانش حجتی در منزل جانباز سرافراز جنگ تحمیلی ابراهیم ملک زاده حضور یافت و ضمن بیان اینکه شهیدان و جانبازان ایثار و جانفشانی را تا سر حد کمال به نمایش گذاشتند یادآور شد : بی شک امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی این عزیزان است که با نثار جان خود این انقلاب را بیمه کردند.

جانباز سرافراز ابراهیم ملک زاده جانباز ۴۰% در سال ۱۳۶۶ در منطقه سلیمانیه عراق مجروح شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

jpg3833

jpg3835

Share