کریمی قدوسی در انزلی: با قانون جدید امر به معروف وزیر و استاندار را به پای میز محاکمه بکشانید

اگر دولت تدبیروامید نیامده بود حصر برداشته می‌شد،اما اینها آمدند فتنه را زنده نمایند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر دولت تدبیر و امید روی کار نیامده بود شاید امروز حصر برداشته می شد ،اما اینها آمدند و پرچم بلند کردند تا تفکر فتنه را زنده نمایند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری افق انزلی ,کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و  نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بندرانزلی بیان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری فضیلت حضور در این ایام از فضیلت حضور در دفاع مقدس بالاتر است و شجاعتش افضل از شجاعت ۸ سال دفاع مقدس است.

۱۳۹۸۷۴۵۶۷۸۳۴۵۶۲۳۸۴۷۵۶۲۳۴وی با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت در زمان کنونی از ارزش بالاتری برخوردار است افزود: در زمان دفاع مقدس دشمن مشخص بود ،و همه می دانستند باید با چه کسی بجنگند ، اما اگر در زمان حال کسی وارد میدان شود هزاران انگ به او خواهند چسباند و علاوه بر آن تحریم و تکذیب و تخریبش می کنند.اینجاست که ارزش بیانات مقام معظم رهبری مشخص می شود.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب مظلوم هستند بیان کرد: حضرت امام (ره) زمانی که می خواستند رزمندگان اسلام را به جنگ دعوت کند از چند کلمه بیشتر استفاده نمیکردند ، اما حضرت آقا برای اینکه بگویند میدان جنگ و مقاومت را خالی نکنید ،به تمام استانها سفر می کنند ساعتها سخنرانی کرده و هزاران مجلس برپا مینمایند ،اینجاست که مظلومیت ایشان مشخص می شود.

وی افزود به برکت وجود حضرت آقا و ولایت مداری مردم جمهوری اسلامی ،عظمت انقلاب اسلامی ایران جهانی است. بنده با یک آفریقایی بدوی گفت و گویی داشتم ،جالب است شخصی که هیچ بویی از تکنولوژی نبرده بود و تنها دنیا را از طریق یک رادیو می شناخت گفت : من ایران و امام خمینی را دوست دارم ، بنده دلیل این حرفش را جویا شدم و او گفت : چون ایران در مقابل آمیریکا و اسرائیل ایستاده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این عشق و علاقه مردم مظلوم دنیا به نظام اسلامی ایران از چه طریقی به وجود آمده است؟آیا از طریق بمب و موشک به وجود آمده یا از طریق منطق اسلام و ایران؟ یقینا از طریق مطنق اسلام و ایران و شخصیت بسیجی و فرزندان ملت به وجود آمده است.ملت مظلوم دنیا  شیفته شخصیت بسیجی هستند و می دانند که ایران به دنبال کشور گشایی و جذب تبعه نیست و هرچه دارد در طبق اخلاص گذاشته تا هم پیمان جمع نماید.

وی افزود: ایران همان آموزشی را که امام به ملت داد به مردم مظلوم دنیا آموزش داد ،جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم منطقه یاد داد که چگونه با دستهای خالی حکومتهای طاغوتی را بر اندازی نمایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سوال حاضرین در رابطه با اینکه چرا سران فتنه از حصر خارج نمی شوند افزود: اگر دولت تدبیر و امید روی کار نیامده بود شاید امروز حصر برداشته می شد ،اما اینها آمدند و پرچم بلند کردند تا تفکر فتنه را زنده نمایند ،جالب است که بدانید مدت کوتاهی به کروبی آزادی داده شد و پس از حضور او در یکی از مساجد عده ای دورش جمع شده و او دوباره علیه نظام خطابه بر راه انداخت ،به موسوی اینترنت داده شد و او دوباره علیه نظام بیانیه صادر کرد ، پس اینها در همان حصر خانگی بمانند بهتر است.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با چگونگی روند قانون ویژه امر به معروف و نهی از منکر در مجلس بیان کرد: قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر به نفع مردم و بسیج است ،و اگر قبلا برای استیضاح وزیر باید دست به دامن نماینده مجلس می شدید تا وزیر را استیضاح نمایید ،اکنون با این قانون می توانید وزیر ،استاندار و فرماندار را در صورت انجام عمل منکر و خلاف شرع پای میز محاکمه بکشانید و در تمام جلسات دادگاه آنها شرکت نمایید.

سردار قدوسی در پایان در پاسخ به سوال حاضرین در خصوص مذاکرات ۵ + ۱ افزود: مقاومت ملت ایران هدف اصلی دشمن در مذاکرات است ،اینها می خواهند مقاومت مردم ایران را نابود کنند و بعد برای این پیروزی جشن و پایکوبی راه بیندازند ،اگر مقاومت مردم ایران بشکند در جنگ موشکی و نظامی هم شکست خواهیم خورد.

Share