احداث استادیوم استاندارد و مجهز فوتبال ساحلی توسط فدراسیون فوتبال در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علی کفاشیان در نشست خود با رئیس هیات فوتبال استان گیلان از دیدار با استاندار گیلان خبر داد و اعلام کرد که به منظور مشارکت در ساخت یک استادیوم استاندارد و مجهز مختص فوتبال ساحلی و همچنین بررسی ظرفیت های گیلان جهت میزبانی مسابقات ساحلی بین المللی به زودی به دیدار مهندس نجفی استاندار گیلان خواهد رفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  رئیس هیات فوتبال استان گیلان به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال رفت .80d324a8f7f6469f876663618c8a62ff7484e97f9234b8745b95d8d113c6674e

 قربانعلی الماسخاله  در دیدار با علی کفاشیان پیرامون توسعه فوتبال ساحلی در استان گیلان به بحث و گفت و گو نشست .
در این نشست رئیس هیات فوتبال استان گیلان پیشنهاد راه اندازی پایگاه قهرمانی فوتبال ساحلی همراه با ساخت یک استادیوم جهت برگزاری بازیهای بین المللی با مشکارت فدراسیون را مطرح کرد این پشنهاد با موافقت و استقبال رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفت .
علی کفاشیان همچنین در این نشست از فعالیت های پررنگ هیئت فوتبال استان گیلان در فوتبال ساحلی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان تقدیر کرد و گیلان را الگوی خوب برای فوتبال ساحلی دانست .
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خبر داد به زودی نمایندگان کنفداسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد تا امکانات کشورمان را جهت میزبانی مسابقات ساحلی بین المللی را مورد ارزیابی قرار دهند که گیلان و کیش را جهت بازدید این نمایندگان در نظر گرفته ایم .
علی کفاشیان در نشست خود با رئیس هیات فوتبال استان گیلان از دیدار با استاندار گیلان خبر داد و اعلام کرد که به منظور مشارکت در ساخت یک استادیوم استاندارد و مجهز مختص فوتبال ساحلی و همچنین بررسی ظرفیت های گیلان جهت میزبانی مسابقات ساحلی بین المللی به زودی به دیدار مهندس نجفی استاندار گیلان خواهد رفت .

روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان/

Share