استاندار گيلان در مراسم تجليل از قهرمانان گيلاني بازيهاي آسيايي

ورزشکاران درمیادین بین المللی سفیر فرهنگ با اصالت گیلان باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،استاندار گیلان در مراسم تجلیل از قهرمانان گیلانی بازیهای آسیایی خاطرنشان کرد:ورزشکاران گیلانی باید درمیادین کشوری وبین المللی ،آن ادب ،اصالت و متانتی که در فرهنگ گیلانیان وجود دارد را در اخلاق ورزشی خود متبلور کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تجلیل از قهرمانان گیلانی بازیهای آسیایی با حضور استاندار گیلان در شب عید سعید غدیر خم برگزار شد.IMG_8723

دکتر محمد علی نجفی در این مراسم با اظهار خوشحالی از اینکه در جمع ورزشکاران استان بوی‍ژه افتخار آفرینان بازیهای آسیایی حضور دارد گفت : اعتقاد داریم شور ونشاطی را که رئیس جمهوری در جامعه مطرح میکنند را میتوانیم از طریق حمایت ازورزش ایجاد کنیم.

وی افزود :توسع ورزش همگانی نیز در چارچوب همین مسئله است.

استاندار گیلان همچنین با بیان اینکه قهرمانان ورزشی ما باید الگو باشند گفت :در کنار قهرمانی باید به ترویج روحیه پهلوانی در ورزش نیزهمت گمارد.
وی خاطرنشان کرد :ورزشکاران گیلانی باید درمیادین کشوری وبین المللی ،آن ادب ،اصالت و متانتی که در فرهنگ گیلانیان وجود دارد را در اخلاق ورزشی خود متبلور کنند.
در پایان این مراسم با حضور استاندار گیلان ازورزشکاران ،مربیان گیلانی حاضر در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی قدردانی شد.
در این مسابقات کاروان ورزشی گیلان ،یک مدال طلا ،۵مدال نقره و۳مدال برنز را کسب کردند.

Share