پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
به گفته محققان دانشگاه کلمبیا

عصبانیت حتی برای یک دقیقه هم برای قلب مضر است+ جزئیات

خشم یکی از احساسات شدیدی است که تجربه آن حس خوبی به همراه ندارد. فرقی ندارد که خشم ناگهانی در جاده را تجربه کنید یا از یکی همکاران یا اعضای خانواده عصبانی شوید، در هر صورت کنترل خشم می‌تواند دشوار باشد. با این حال، آیا می‌دانستید که طغیان عصبانیت ممکن است به سلامت قلب و عروق خونی شما آسیب...

سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا:

همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند | نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری

اکنون نیاز کشور مجلس عقلانی است. ما مجلسی می‌خواهیم که در آن عقلانیت حاکم باشد نه شعارهای احساسی که همه برای جذب نیرو است. باید از تاریخ درس بگیریم. همه کسانی که تندروی کردند یا خواستند عدم صلاحیتشان را پشت تندروی‌هایشان پنهان کنند یا با فریب‌کاری دنبال جذب نیرو بودند.

معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی خبر داد:

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در اکسپو

محمد رسولی امین، معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: از میان هفتاد نشست و مذاکره در خصوص بررسی صلاحیت مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری، ۱۶ مورد به انعقاد تفاهم نامه منتهی شد.

نتایجی تازه درباره تاثیر قاعدگی بر روان زنان؛

آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است

نتایح تحقیقات نشان داده که افراد مبتلا به بیماری روانی زمینه‌ای از جمله ۶۰ درصد از زنان مبتلا به اختلالات افسردگی اغلب حین قاعدگی احساس بدتری دارند. نتیجه مطالعه راس که در ماه دسامبر در نشریه امریکایی روانپزشکی منتشر شد نشان می‌دهد که درمانگران، روانپزشکان و متخصصان زنان و زایمان باید به بیماران اطلاعاتی در مورد چگونگی تأثیر...

چرا سلامتی کبد بسیار مهم است؟

تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید+ برخی عوارض کبد ناسالم

وقتی صحبت از سلامت کلی به میان می‌آید، آنچه ابتدا به ذهن خطور می‌کند، حفاظت از مغز و قلب به‌عنوان مهم‌ترین اعضای بدن در سنین بالاست و احتمالا به کبد و سلامتی آن زیاد فکر نمی‌کنیم؛ در حالی که شواهد نشان می‌دهد با بالا رفتن سن، افزایش توجه به سلامتی کبد بسیار مهم است.

نمایشی به نام عدالت به روایت پزشکیان؛

ارتباط مستقیم زیرمیزی و تعرفه های پزشکی؛ برای مردم یک سفره باز می‌کنیم و برای خودمان سفره دیگری!

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتفاقات اخیر در حوزه پزشکی و فساد در این حوزه گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که به توسعه این رویه‌های غلط در نظام پزشکی دامن زده و می‌زند، مصوبه مجلس یازدهم با عنوان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود.

رئیس شورای شهر رشت:

رینگ ۹۰ متری و پروژه ژ پنج نیازمند اعتبارات ملی است | برخی نمایندگان تصور می‌کنند شوراها رقبای انتخاباتی آنان هستند

رئیس شورای شهر رشت گفت: ترافیک، ساخت و سازهای غیر مجاز، سد معبر، بافت‌های فرسوده، حاشیه نشینی و فقدان منابع درآمد پایدار از جمله دغدغه‌هایی است که در اکثریت شهرهای گیلان مشاهده می‌شود و یقینا می‌توانیم از طریق این مجمع و با هم اندیشی و افزایش تعاملات بسیاری از این دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

با اشاره به اجرای طرح نور؛

رادان: به خواست رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا و با حمایت نمایندگان وارد صحنه شدیم

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع حمایت از طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

تلویــزيـون