پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
آیت‌الله رمضانی در مسجد آفخرا:

فقر و غنا می‌تواند انسان را به کفر یا حقیقت ایمان برساند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای مکارم الاخلاق دستگاه تربیتی است که انسان در مقام عمل برای امور صالح قرار گرفته است، اظهار کرد: فقر و غنا می‌تواند انسان را به کفر یا حقیقت ایمان برساند.

شایعه فوق‌العاده جنجالی

خسرو غفوریان کیست؟ آیا پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!

چند روز  گذشته ویدئویی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام خسرو غفوریان با عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک در حال تعریف و صحبت درباره امام خمینی است.

با رای نهایی شعبه‌ ۱۰دادگاه تجدید نظر استان گیلان

حکم برائت حسن پورقربان شهردار سابق بندر انزلی صادر شد

با رای نهایی شعبه‌ ۱۰دادگاه تجدید نظر استان گیلان به شماره‌ ۱۴۰۳۳۴۳۹۰۰۰۰۶۵۵۹۸۰ مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۰ اتهام وارده خلاف شرع بین تشخیص داده شد و حکم برائت دکتر حسن پورقربان صادر گردید.

کارگران در حال کار
حمید حاجی اسماعیلی مطرح کرد:

آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله | حضور حداقل ۴ میلیون نفر اتباع خارجی در بازار کار ایران

آن شخصی که می‌گوید ما افرادی را که یک ساعت در هفته کار می‌کنند، در آمار اشتغال حساب می‌کنیم، توضیح دهد که اصلا چگونه به این آمار‌ها دست یافته که چه کسانی یا بهتر است بگوییم چند درصد از جامعه در هفته یک ساعت کار می‌کنند.

به گفته محققان دانشگاه کلمبیا

عصبانیت حتی برای یک دقیقه هم برای قلب مضر است+ جزئیات

خشم یکی از احساسات شدیدی است که تجربه آن حس خوبی به همراه ندارد. فرقی ندارد که خشم ناگهانی در جاده را تجربه کنید یا از یکی همکاران یا اعضای خانواده عصبانی شوید، در هر صورت کنترل خشم می‌تواند دشوار باشد. با این حال، آیا می‌دانستید که طغیان عصبانیت ممکن است به سلامت قلب و عروق خونی شما آسیب...

استاندار گیلان با حضور در جمع مردم؛

از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت مردم روستای امامزاده ابراهیم استفاده می‌شود

استاندار گیلان بعد ازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بین مردم روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت که در جریان حریق نیمه شب گذشته خانه ها و مغازه های خود را از دست دادند، گفت: از همه ظرفیت های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می شود.

سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا:

همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند | نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری

اکنون نیاز کشور مجلس عقلانی است. ما مجلسی می‌خواهیم که در آن عقلانیت حاکم باشد نه شعارهای احساسی که همه برای جذب نیرو است. باید از تاریخ درس بگیریم. همه کسانی که تندروی کردند یا خواستند عدم صلاحیتشان را پشت تندروی‌هایشان پنهان کنند یا با فریب‌کاری دنبال جذب نیرو بودند.

چرا سلامتی کبد بسیار مهم است؟

تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید+ برخی عوارض کبد ناسالم

وقتی صحبت از سلامت کلی به میان می‌آید، آنچه ابتدا به ذهن خطور می‌کند، حفاظت از مغز و قلب به‌عنوان مهم‌ترین اعضای بدن در سنین بالاست و احتمالا به کبد و سلامتی آن زیاد فکر نمی‌کنیم؛ در حالی که شواهد نشان می‌دهد با بالا رفتن سن، افزایش توجه به سلامتی کبد بسیار مهم است.

نمایشی به نام عدالت به روایت پزشکیان؛

ارتباط مستقیم زیرمیزی و تعرفه های پزشکی؛ برای مردم یک سفره باز می‌کنیم و برای خودمان سفره دیگری!

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتفاقات اخیر در حوزه پزشکی و فساد در این حوزه گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که به توسعه این رویه‌های غلط در نظام پزشکی دامن زده و می‌زند، مصوبه مجلس یازدهم با عنوان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود.

تلویــزيـون