نماینده رشت:بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پیام تبریک مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج : بسم الله الرحمن الرحیم پنجم آذر سالروز تاسیس نهاد الهی بسیج «این ثمره شیرین انقلاب اسلامی و بازوی توانمند کشور» است و هر سال با فرارسیدن این ایام، عطر معنویت فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،پیام تبریک مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج :20893

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر سالروز تاسیس نهاد الهی بسیج «این ثمره شیرین انقلاب اسلامی و بازوی توانمند کشور» است و هر سال با فرارسیدن این ایام، عطر معنویت فرهنگ بسیج و ارزشهای متعالی آن فضای ایران اسلامی را عطرآگین می سازد.

بسیج مدرسه پاکان بی‌ نام و نشانی است که تنها خدا را اراده کرده‌اند و در حمایت و نصرت ولی خدا از بذل جان و مال و آبرو دریغ ندارند.

بسیج نماد ایثار و اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است؛

بسیج مدرسه است، مدرسه ای که معلم و محصل و درسش همگی ایثار است و جهاد و خدمت. بسیج لشکر است؛ لشکری که فرمانده و فرمانبر و میدان رزمش، همگی گذشت است و فداکاری و اطاعت از خدا و دوری از غیر خدا. بسیج، درخت پاکی است که با خون هزاران بسیج جان برکف و شجاع آبیاری و تنومند گشت، رشد یافت و به اوج عشقی خدایی رسید.

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
بسیجیان از جان گدشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی , بی اعتنا به نام و نان , از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و عاشق ولایت، به خصوص بسیجیان افتخار آفرین استان گیلان، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در راستای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

منبع:شاهد شمال

Share