سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس خبرداد:

مطالبات بحق ایثارگران با پیگیری نمایندگان وبا کمک دکتر روحانی به حسابشان واریز شد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت:بسیار خوشحالیم از اینکه مطالبه به حق خاندان معظم شهدا و ایثارگران توسط دولت پرداخت شد و در این راه با پیگیری های مداوم در مجلس و دولت این امر میسر شد که زمینه ای برای رفع برخی از مشکلات ایثارگران می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت:بسیار خوشحالیم از اینکه مطالبه به حق خاندان معظم شهدا و ایثارگران توسط دولت پرداخت شد و در این راه  با پیگیری های مداوم در مجلس و  دولت این امر میسر شد که زمینه ای برای رفع برخی از مشکلات ایثارگران  می باشد.

jafarzadeh-300x180غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: براساس بند ۱۲-۲۷ قانون بودجه امسال دولت مکلف به فروش نقدی و قسطی سهام شرکت مادر تخصصی صنایع پتروشیمی خلیج فارس و واریز وجوه به حساب و درآمد عمومی بودتا از این طریق مطالبات ایثارگران به صورت نقدی پرداخت شود.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه مدیریت ضعیف بنیاد شهید در دولت گذشته و عدم توجه رئیس دولت دهم به مصوبات قانونی به شکل های مختلف زیر بار این امر نرفتند.

وی تصریح کرد:  همانطور که پیش از این هم بنده عنوان نمودم و تذکر دادم و که با نهایت تاسف مورد اتهام و هجمه قرار گرفتم باید از اخذ تعهدنامه از ایثارگران مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات از طریق سهام خودداری و نسبت به پرداخت مطالبات ایثارگران مطابق مفاد قانون بودجه سال جاری بصورت نقدی اقدام می شد که خوشبختانه این اتفاق به انجام رسید.

عضو شورای مرکزی فراکسیون ایثارگران مجلس در ادامه تصریح‌کرد: اقداماتی که در بودجه ۹۲ در خصوص توجه به ایثارگران و جانبازان مورد توجه قرار گرفت، در ۳۴ سال پس از پیروزی انقلاب بی سابقه بوده است که این اقدامات باید در سال‌‌های آینده نیز تداوم باید./شاهدشمال

لازم به ذکر است، پرداخت ۳۲ درصد از مطالبات ایثارگران به صورت نقدی محقق شد و مابقی مطالبات نیز به صورت سهام به آنها واگذار می‌شود.

Share