خودروی جدید کرمان موتور از خط تولید بیرون آمد+ عکس و مشخصات

پیکاپ T۸ به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است می‌تواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، تصاویر جدید از کارخانه کرمان موتور نشان می دهد که نسخه نهایی پیکاپ KMC T8  توسط این شرکت تولید شده است و به زودی روانه بازار می شود.

این خودروی پیکاپ نمونه تغییر یافته جک تی ۸ است که طی قراردادهای مهندسی به ایران آمده و با نشان اختصاصی کرمان موتور، یعنی KMC، در خط تولید این خودروساز بخش خصوصی مونتاژ می شود.

پیکاپ  T8 به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است می تواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ این خودرو، تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، تریم داخلی چرم، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک ها، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، دیفرانسیل هوشمند عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، آیینه های برقی دارای گرمکن و صندلی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت از جمله ویژگی های اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور خواهد بود.

چراغ های اصلی ترکیبی از هالوژن و ال ایی دیی دارند که در قالب یک الگوی مناسب جانمایی شده اند و فاصله بین آنها را یک گریل(جلوپنجره) کاملا کرومی و لوگوی بزرگ KMC پر کرده است. با توجه به توسعه گریل، عملا بامپر(سپر) به قسمتی یکپارچه از دماغه تبدیل شده که قابل تفکیک نیست. در پایین ترین قسمت بامپر چراغ های مه شکن قرار گرفته است.

با حرکت به سمت نمای جانبی؛ مجددا با ترکیبی مناسب و متناسب روبرو می شویم که با هلال پلاستیکی بالای فندرها(گلگیر)، رکاب فلزی بزرگ و گارد قسمت بار بر ویژگی های آفرودی آن تاکید شده است.

گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخ ها منتقل می کند. از منظر ابعاد این محصول برابر با ۵۳۲۵ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

پیکاپ جک T8 از یک پیشرانه بنزینی ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که این موتور توان تولید قدرت ۱۸۸ اسب بخار در دور موتور ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در دورهای ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه را دارد

با توجه به اینکه برای خودروهای آفرودی در اختیار بودن بیشینه گشتاور در دورهای پایین موتور از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا سازندگان این خودرو به این مهم نیز توجه داشته و بیشینه گشتاور پیشرانه را از دورهای پایین تری در اختیار راننده قرار می دهد که این امر به عنوان یکی از مزایای این خودرو به شمار می رود.

Share