با تاکید بر اجرای طرح توسعه کارخانه پوشش؛

بازدید وزیر کشور از کارخانه پوشش رشت؛ به یاد شهید رئیسی در اینجا حضور یافتم

احمد وحیدی با بیان اینکه کارخانه صنایع پوشش ایران یکی از صدها واحدهای تولیدی است که با دلسوزی و پیگیری شهید رئیسی از رکود خارج و احیا شد، افزود: امروز به یاد شهید رئیسی و به نیابت از ایشان در اینجا حضور پیدا کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد وحیدی وزیر کشور در بازدید از کارخانه صنایع پوشش در رشت با تاکید بر اینکه به حمدالله یک شور و نشاط خوبی در اینجا برقرار است و نزدیک به ۱۲۰ نفر مشغول کار هستند، اظهار کرد: در اینجا نخی تولید می شود که برای تولید پوشاک نیز از آن استفاده شده و علاوه بر آن طرح‌های دیگری هم در دستور کار است.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت اشتغال ۱۵۰۰ نفری این مجموعه تولیدی گفت: طبق توضیحات مدیر کارخانه درخواست تولید نخ قالیچه نیز آمده است و شرکت پوشش یکی از ده‌ها بلکه صدها واحدهای تولیدی است که با دلسوزی و پیگیری شهید رئیسی از رکود خارج و احیا شد.

وحیدی تصریح کرد: امروز به یاد شهید رئیسی و به نیابت از ایشان آمدیم تا از کسانی که میدانی زحمت کشیدند تا این کارخانه احیا شود قدردانی کنیم.

وزیر کشور با تاکید بر اجرای طرح توسعه کارخانه پوشش خاطرنشان کرد: در گفتگو با مدیر محترم کارخانه، نیازمندی‌ها احصا شده و به دنبال راه اندازی یک خط رنگ جدید هستند.

Share