دوستار در دیدار با اعضای مرکزی شورای صنفی دانشجویان؛

دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان تجهیز می‌شود | تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و سلف‌ها در تابستان

دوستار با تاکید بر اینکه دانشکده فنی مهندسی شرق یک امتیاز برای استان است، تصریح کرد: ما باید به این دانشکده به عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا با تجهیز امکانات و بهبود شرایط، افق ما در آینده تبدیل شدن این دانشکده به یک دانشگاه صنعتی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان در نشست با اعضای مرکزی شورای صنفی دانشجویان، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و یاران همراهش گفت: عضویت و فعالیت در شورای صنفی فرصتی برای تجربه مدیریتی است که این تجربه در آینده کمک یار دانشجویان در کارهای اجرایی خواهد بود.

سرپرست دانشگاه گیلان با تاکید بر اینکه شورای صنفی دانشجویان پلی ارتباطی بین دانشجویان و مجموعه مدیران دانشگاه است، خاطر نشان کرد: با مشارکت و همت شورای صنفی مجموعه مدیریتی دانشگاه بهتر در جریان مسائل و مشکلات دانشجویان قرار می گیرد و از طرفی دیگر با هم اندیشی دوطرفه می توان دغدغه های دانشجویان را کمتر کرد.

دکتر دوستار با یادآوری این نکته که از مهر ماه سال جاری شاهد تغییراتی در راستای بهبود خدمات در حوزه های رفاهی و خوابگاهی خواهیم بود یادآور شد: بخشی از تعمیرات و تجهیزات خوابگاه ها، سلف ها و … نیازمند تعطیلی خوابگاه ها و سلف ها در ایام تابستان است تا تعمیرات اساسی صورت گیرد.

وی با مهم خواندن بحث مهارت آموزی برای دانشجویان گفت: تلاش خواهیم کرد بیش از پیش ارتباط صنعت با دانشگاه تقویت شود که ماحصل آن انتقال مهارت آموزی به دانشجویان و استفاده صنعت از ظرفیت دانشجویان و دانش آموختگان جویای کار شود.

دکتر دوستار در ادامه با توجه به سوالات یکی از اعضای شورای صنفی دانشجویان در ارتباط با مسائل دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان گفت: بنده علاوه بر بازدید حضوری اخیر از دانشکده فنی مهندسی شرق، در دورانی که مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات را برعهده داشتم پنج بار از نزدیک از این دانشکده بازدید کردم و از نزدیک در جریان مشکلات این دانشکده هستم و مذاکرات زیادی را نیز انجام دادیم تا با کمک مسئولین استانی و شهرستانی بتوانیم امکانات رفاهی و آموزشی دانشجویان را بهبود ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشکده فنی مهندسی شرق یک امتیاز برای استان است، تصریح کرد: ما باید به این دانشکده به عنوان یک فرصت نگاه کنیم تا با تجهیز امکانات و بهبود شرایط، افق ما در آینده تبدیل شدن این دانشکده به یک دانشگاه صنعتی باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست نیز سید پارسا موسوی دبیر شورای صنفی دانشجویان و اعضای شورای مذکور به بیان دیدگاه و نظرهای خود در ارتباط با مسائلی همچون امکانات رفاهی خوابگاه ها، تغذیه، اینترنت، سرویس های دانشجویی، تجهیزات آزمایشگاهی، وسایل ورزشی و … پرداختند.

Share