به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان؛

مسابقه «میرزا، سردار جنگل» برگزار می‌شود+ جزییات

محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، مسابقه «میرزا، سردار جنگل» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با تسلیت شهادت دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری‌زاده، گفت: در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد هستیم که در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، نظامی و… درصدد دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و میهن هستند.

لطیفی ادامه داد: یکی از این مفاخر و اسوه‌های استکبارستیزی میرزاکوچک خان جنگلی است که به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه‌گذاری کند.

وی، اضافه کرد: لذا به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، مسابقه «میرزا، سردار جنگل» برگزار می‌شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، خاطرنشان کرد: میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت، لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه‌ها مهم و ضروری است.

وی، با برشمردن محورهای مسابقه، گفت: پیام مقام معظم رهبری به کنگره میرزاکوچک جنگلی در سال ۹۱ محور اصلی این مسابقه می‌باشد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با برشمردن قالب‌های مسابقه، عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر گیلکی، تالشی و فارسی، نگارش متن ادبی، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و نماهنگ، تهیه پادکست صوتی، خطاطی و نقاشی برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی، ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را می‌توانند از طریق پیامرسان بله به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۵ دی ماه ارسال کنند.

وی، برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه‌های اتحادیه استان عنوان و اضافه کرد: افراد به منظور همراهی در این پویش می‌بایست نسبت به اشتراک‌گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #میرزا_سردار_جنگل و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند.

Share