استقبال مردم از اهدای خون با حضور منتخب انزلی در پایگاه انتقال خون؛

دعوت احمد دنیامالی از مردم برای اهدای خون؛ با مشارکت یکدیگر ذخیره خونی را به حد مطلوب برسانیم

دنیامالی گفت: از مردم شهرم انتظار دارم به مانند مشارکتشان در مقابله با ویروس کرونا در اهدای خون هم مشارکت ویژه داشته باشند تا با یاریشان بتوانیم ذخیره خونی این پایگاه را به حد مطلوب برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر احمد دنیامالی منتخب مردم بندرانزلی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه جمعی از داوطلبین در پایگاه انتقال خون این شهر برای عمل خیر اهدای خون حاضر شد.

وی پس از اهدای خون گفت: همه می‌دانیم که این کار امر خداپسندانه ای است و از مردم شهرم انتظار دارم به مانند مشارکتشان در مقابله با ویروس کرونا در این امر هم مشارکت ویژه داشته باشند تا با یاریشان بتوانیم ذخیره خونی این پایگاه را به حد مطلوب برسانیم.

نماینده منتخب بندرانزلی در ادامه افزود: افراد تالاسمی نیاز به خون تازه دارند و با توجه به کم شدن رفت و آمدها ذخیره خون کمی کاهش یافته ولی من امیدوارم جوانهای شهر و استان ما استقبال خوبی از این امر انجام دهند و دیگر استانها از این کار خیرِ جوانان ما در استان گیلان تاسی بگیرند.

وی در پایان اشاره کرد: افرادی که به این پایگاهها حضور پیدا می‌کنند اطمینان داشته باشند که تمام نکات بهداشتی و ایمنی در اینجا رعایت می شود و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

Share