انتخابات 96 همراه با دیارمیرزا؛

لیست شورای تدبیر و اصلاح استان گیلان برای انتخابات شورای شهر رشت منتشر شد

لیست ۱۱ نفره شورای تدبیر و اصلاح استان گیلان برای انتخابات شورای شهر رشت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، لیست ۱۱ نفره شورای تدبیر و اصلاح استان گیلان برای انتخابات شورای شهر رشت منتشر شد.

«صدای آشنا

پیامی با امید

شهروندان گرامی

بر این باوریم در سایه همت والای مردم شریف ایران و انتخاب مسیر تدبیر و امید توانسته ایم در دوره چهار ساله اول دولت آقای روحانی بر فرآیندها و ساز و کارهای نابسامان دولت قبل فائق آمده و افزون بر آن اقتصادی پویا و با ثباتی را پایه نهیم و به امور زیرساختی کشور بپردازیم «ما به عقب برنمیگردیم» و در راهی که پیش گرفته ایم پای می فشاریم.

بجاست با انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید و در راستای آن در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر نیز با پیروی از همین مبانی فکری و با نگاه به آینده ای روشن گام برداریم.

تحقق این امر با انتخاب افرادی متخصص، کاردان و دارای کارنامه روشن که از هیاهو و شعارهای هیجانی پرهیز و از ظرفیتها و توانمندیهای شهر آگاهی داشته و دغدغه های عمومی و راستین مردم را می شناسند ممکن می گردد.

در این راستا اینجانبان اعضای شورای تدبیر و اصلاح استان گیلان که جمعی از مدیران دوران اصلاحات و از خادمین شما مردم بزرگوار می باشیم، با تدقیق در لیست کاندیداهای محترم لیست اسامی ذیل را به شما شهروندان گرامی پیشنهاد می نمایم.

امید است با همدلی و همراهی بتوانیم مسیر پیشرفت را با صلابت گام برداریم.

۱- آقای داریوش رحمتی

۲- آقای محمدحسن تقی زاده ثابت قدم

۳- آقای حامد عبداللهی

۴- آقای احمد رمضانپور نرگسی

۵- آقای محمد کهنسال

۶-آقای عبدالرضا بی آزار

۷- آقای اسماعیل عبدالهی

۸- آقای حسین میربلوک

۹- آقای عماد ولی زاده

۱۰- آقای مازیار صیادی

۱۱- خانم خدیجه گلین مقدم

شهریاب صبوری، دبیر شورای تدبیر و اصلاح، استان گیلان»

Share