جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد:

برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مهدی کاظمی پور مطرح کرد:رزمایش الی بیت‌المقدس در راستای دفاع از کوی و برزن و امدادرسانی در ۱۸ ناحیه و ۱۶ شهرستان در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار مهدی کاظمی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش الی بیت‌المقدس در گیلان اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در راستای دفاع از کوی و برزن و امدادرسانی در ۱۸ ناحیه و ۱۶ شهرستان در گیلان برگزار می‌شود.

وی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس را در قالب ۷۲ گردان بیت‌المقدس و ۹ گردان کوثر در گیلان عنوان کرد و گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس در قالب ۱۰۰ گردان از جمله کوثر و بیت‌المقدس طی دو هفته در گیلان برگزار می‌شود.۱۳۹۴۱۰۲۷۰۰۰۵۶۲_photoa

به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، رزمایش مذکور ۶ و ۷ آبان ماه جاری در شهرستان‌های آستارا، رضوانشهر، صومعه‌سرا، شفت، رودبار، املش، لاهیجان و ماسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر آمادگی سپاه با توجه به خصومت استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس برای مقابله با اهداف انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران راهبرد تحولی درونی در سپاه و بسیج را تبیین کرده است.

کاظمی‌پور از حضور ۳۰ هزار نفر بسیجی و نیروهای اجرایی و پشتیبانی در رزمایش الی بیت‌المقدس گیلان خبر داد.

وی راهبرد سپاه را با هدف تقویت رزمی بسیج به منظور پاسخگویی به تهدیدات بیرونی و ناامنی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های دفاع از کوی و برزن و امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: رزمایش مذکور با بهره‌گیری از گردان‌های امام حسین(ع) در بعد دفاعی و امام علی(ع) در بعد امنیتی برگزار می‌شود.

tel final1

Share