گزارش تصویری جشن هفته وحدت با حضور معاون رئیس جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد باقر نوبخت در این مراسم که جمع زیادی از مردم اهل سنت و تشیع حضور داشتند گفت : امروز درچارچوب کشور برای اعتلای منافع ملی و رشد و پیشرفت و توسعه راهی جزوحدت نداریم . وی با تأکید براتحاد همه نیروهای سیاسی درحول و محور رهبرمعظم انقلاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمد باقر نوبخت در این مراسم که جمع زیادی از مردم اهل سنت و تشیع حضور داشتند گفت : امروز درچارچوب کشور برای اعتلای منافع ملی و رشد و پیشرفت و توسعه راهی جزوحدت نداریم .

وی با تأکید براتحاد همه نیروهای سیاسی درحول و محور رهبرمعظم انقلاب افزود : برای اعتلای اسلام نیازمند وحدت بین همه مسلمانان و هموطنانمان هستیم و هرکسی که به اسلام واقعی پایبند است جایی برای نفاق قائل نیست .

سخنگوی دولت تأکید کرد : اگرخواهان رشد و تعالی آموزه های پیامبر مکرم اسلام هستیم باید وحدت خود را حفظ و تقویت کنیم .

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خاطر نشان کرد : دولت تدبیر و امید هیچگونه تبعیضی را نمی پذیرد و تأکید ما اتحاد و وحدت اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه است .

دکتر نوبخت با تاکید این نکته که همه باید در کنار یکدیگر بوده و انسجام خود را برای خدمت به مردم داشته باشیم اظهار داشت : در این مقطع که ۶کشور بزرگ دنیا مقابل منافع کشورمان ایستاده است هیچ راهی جز اتحاد و یکپارچگی در کشور نداریم .

دکتر نوبخت گفت : وحدت ، اتحاد و انسجام خواسته ما از همه جریان های سیاسی به ویژه بین اصولگرایان اصلاح طلبان است .

حجت الاسلام شرفی امام جمعه اهل سنت پره سر با تأکید بروحدت هرچه بیشتر بین مسلمانان گفت : الحمدا… امروز دربین همه شیعیان و اهل سنت وحدت وجود دارد و باید هوشیار باشیم دشمنان این همدلی را از ما نگیرند.

 

Share