امام جمعه رودسر

عرصه برای خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه ها آماده است/درصد مشارکت مردم در انتخابات اخیر باعث رسوایی مدعیان دمکراسی در جهان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر دستجردی ضمن تبریک به اسد ا.. عباسی نامزد منتخب مردم در انتخابات مجلس و محمد مهدی رهبری نماینده فعلی مردم رودسر واملش افزود: عرصه برای خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه ها آماده است و نماینده مردم تنها باید به مواظف مهم خود آشنا و تمام وجود در در خدمت مردم و حوزه فعالیت خود باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفتار نیک را شاخصه یک انسان واقعی دانست و افزود: انسان در بیان عقاید و گفتار خود باید حساب شده و با برنامه ریزی سخن بگوید و همین نکته عامل موفقعیت او در آینده خوهد شد.
امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات باعث افزایش امنیت کشور و سیاست های راهبردی جامعه خواند وگفت: درصد مشارکت مردم photo_2016-03-05_20-08-10در انتخابات اخیر باعث رسوایی مدعیان دمکراسی در جهان شد .
وی با تاکید براینکه حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و برگزاری آرام انتخابات نشان دهنده امنیت و بصریت اقشار مختلف کشور است اضافه کرد: حال مسئولین باید با انرژی چند برابر در خدمت رسانی صادقانه برای مردم تلاش بی وقفه کنند.
وی تصریح کرد: زندگی ساده و دوری از اشراف گرایی درمسئولین باعث افزایش اعتماد بین مردم و آنها خواهد شد و این اعتماد زمینه ساز تعامل و همکاری دو طرفه برای توسعه و پیشرفت منطقه و کشور می شود.
دکتر دستجردی ضمن تبریک به اسد ا.. عباسی نامزد منتخب مردم در انتخابات مجلس و محمد مهدی رهبری نماینده فعلی مردم رودسر واملش افزود: عرصه برای خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه ها آماده است و نماینده مردم تنها باید به مواظف مهم خود آشنا و تمام وجود در در خدمت مردم و حوزه فعالیت خود باشد.
امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: همه نسبت به حفظ محیط زیست مسئول هستیم و کوتاهی در این حوزه که به صورت مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد می تواند آثار نامطلوب زیادی را وارد کند. احترام به محیط زیست و توجه به آن سهم بسزایی در افزایش سلامت و کاهش بیماری های مختلف ایفا می کند.
وی تصریح کرد: نگاه ویژه مسئولین دستگاهای فرهنگی کشور و فعالین این حوزه باید در رستای ایجاد برنامه های مطلوب برای نسل جوان کشور باشد.
ایشان افزود: در هفته نیکوکاری مردم بیشتر اقشار آسیب پذیر جامعه را حمایت کنند.

photo_2016-03-05_20-07-46 photo_2016-03-05_20-07-50 photo_2016-03-05_20-07-54 photo_2016-03-05_20-08-16

Share