سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خبر داد:

استقرار جریانات ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جریانات ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.

فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جریانات ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.استقرار جریانات ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری در استان گیلان

مازیار غلامی اظهار کرد: نقشه های پیش یابی بیانگر استقرار سامانه پرفشار در سطح زمین و وجود جریانات ناپایدار در سطوح فوقانی جو است.

وی آسمان امروز گیلان طی بعدازظهر تا شب را ابری همراه با بارندگی (مناطق کوهستانی بارش برف) ، گاهی وزش باد عنوان و بیان کرد: برای فردا نیز آسمان ابری همراه با بارندگی متناوب خواهد بود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان افزود: برای روز جمعه نیز آسمان استان طی صبح تا ظهر ابری بتدریج همراه با بارندگی، احتمالا رعد و برق، گاهی وزش باد و کاهش نسبی دما و بعدازظهر و شب ابری همراه با بارندگی (ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف) ، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

غلامی بیشترین میزان بارندگی طی شبانه روز گذشته در گیلان را مربوط به انزلی با ۲۳.۹ میلیمتر و پس از آن شهرهای رشت با ۱۷ میلیمتر و آستارا با ۱۵ میلیمتر باران عنوان کرد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای استان نیز در شبانه روز گذشته مربوط به منجیل با ۱۷ درجه و کمینه دما مربوط به جیرنده با یک درجه سلسیوس زیرصفر بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۳ و هشت درجه سلسیوس ذکر کرد./ایرنا

Share