سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خبر داد:

ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان در گیلان تا دو روز آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان در استان تا ۲ روز پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار نفوذ توده هوای خنک و بارش زا در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، بارندگی (گاهی شدید)، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

HAVA00091_PhotoAوی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی (مناطق مرکزی و شرقی شدید)، رعد و برق، وزش باد، کاهش دما عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را طی صبح تا ظهر ابری و مه آلود، بارندگی، رعد و برق، گاهی وزش باد و طی عصر و شب نیمه ابری تا ابری، بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

غلامی ادامه داد: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با ۳۵ درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما با ۱۵ درجه مربوط به جیرنده بوده است.

وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۳۲ و ۲۴ درجه سلسیوس عنوان کرد.

غلامی بیشترین میزان بارندگی در استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۲ میلیمتر مربوط به بندرکیاشهر و پس از آن با ۶.۷ میلیمتر ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت ذکر کرد.

tel final1

Share