سرمربی ملوان بندرانزلی

مسیلوویچ:منتظر ۷ بازیکن جدید در ملوان هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی صربستانی ملوان بعد از تساوی تیمش مقابل پدیده با انتقاد از خط دفاع تیمش آنها را دلیل از دست دادن ۲ امتیاز دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اسلوبودان مسیلوویچ با حضور در کنفرانس بعد از بازی تیمش در مورد این بازی گفت: ابتدا دوست دارم به تمام بازیکنانم بابت جنگندگی و موقعیت هایی که خلق کردند، تبریک بگویم.00993528

وی ادامه داد: البته متاسفم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشده و به آنها فرصت جبران دادیم و با اشتباهاتی که در دفاع داشتیم و همیشه تکرار می‌ شود، دو امتیاز به راحتی از دست دادیم. حقمان در این بازی برد بود اما به نظر نمی‌ رسد یک امتیاز هم چندان بد باشد.

مسیلوویچ که در بازی قبلی از خط حمله تیمش انتقاد کرده بود این بار با تغییر موضعی عجیب اعلام کرد: قبل از اینکه من به این تیم بیایم و در ۱۱ بازی ۶ گل زده بودند و اکنون در این چند بازی ۶ گل زده اند. در فاز هجومی بهتر شده ایم.

سرمربی ملوان در مورد گل های خورده تیمش در بازی با پدیده گفت : گل اول را روی اشتباه بازیکن ما که دریبل خورد دریافت کردیم و روی گل دوم مدافعان ما در زدن ضربه سر تعلل کردند و همین باعث شد نتیجه را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: هر زمان موقعیت هایمان تبدیل به گل شود، امتیاز می‌ گیریم و این بستگی به این دارد که خودمان به حریف موقعیت جبران ندهیم. کسانی که از بیرون نگاه می‌ کنند مطمئنا می‌ توانند گواه دهند که روند تیم بهتر شده است.

مسیلوویچ در پاسخ به این سوال که چرا بعد از پیش افتادن از حریف در فاز دفاعی قرار نگرفته و تعویضی انجام نداد گفت: من با تیم زندگی می‌ کنم و بهتر می‌ توانم شرایط را بشناسم. منتظر هستم ۷ بازیکن جدید به تیم اضافه شوند که در حال حاضر تنها پژمان اضافه شده. ما هنوز وقت داریم با اضافه شدن چند بازیکن تیم را تکمیل کنیم.

وی در پاپان در مورد بازیکنان مورد نظرش گفت: حدود یک ماه قبل این مساله را مکتوب شده به باشگاه اعلام کردم. اینکه چه بازیکنانی و با چه خصوصیاتی باید جذب شوند. با این حال مسلما در وهله اول این بازیکنان باید ایرانی باشند./ورزش ۳

Share