گفتگوی اختصاصی خبرنگار دیارمیرزا با نایب رئیس اتاق ایران و روسیه

دستاوردهای مثبت نمایشگاه توانمندی اقتصادی ایران در آستراخان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی ایران در آستراخان اظهار داشت: یکی از بندهای تفاهمنامه های امضا شده بین گیلان و آستراخان برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی دو منطقه آستراخان و رشت است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی تیزهوش‌تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی ایران در آستراخان اظهار داشت: یکی از بندهای تفاهمنامه های امضا شده بین گیلان و آستراخان برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی دو منطقه استراخان و رشت است.
170نایب رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی دیارمیرزا به روسیه در فرودگاه مسکو این کشور بیان کرد:در گذشته یک بار نمایشگاه توانمندی استان های جنوبی روسیه در رشت برگزار شده و ایران نیز تاکنون پنج نمایشگاه در آستراخان روسیه برگزار کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان با بیان اینکه این نمایشگاه با کسب مجوز از سازمان توسعه و تجارت و همکاری استاندار گیلان و سایر مراجع اقتصادی در قالب ۵۴ غرفه برپا شده بود گفت: در پنجمین دوره برگزاری این نمایشگاه توانمندی های اقتصادی استانهای گیلان ,گلستان, مازندران, خراسان شمالی و…, به نمایش گذاشته شد.
تیزهوش تابان با بیان اینکه در بخش مواد غذایی و مصالح ساختمانی امکانات خوبی برای تولیدکننده های ایرانی مهیا شده است افزود:در طول برگزاری نمایشگاه نشست های مختلفی بین شرکت ایرانی و خارجی برگزار شد و طرفین قراردهای مختلفی را خصوصا در حوزه مصالح ساختمانی و مواد غذایی منعقد کردند که در آینده بازخورد مثبتی خواهد داشت.

نایب رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه استان گیلان در ادامه افزود:با توحه به زیرساختهای بندری و گمرک ایران و همچنین تحریم روسیه در حوزه مواد غذایی,شرکت های ایرانی می توانند کمک شایانی به طرف روسی انجام دهند.همچنین در بخش ترانزیت کالا کمک بزرگی از طریق بندر انجام می شود و ارزیابی خوبی برای استان به همراه خواهد داشت.
تیزهوش تابان در ارزیابی عملکرد رسانه های استان در انعکاس اخبار نمایشگاه توانمندی های اقتصادی ایران در آستراخان گفت:خوشبختانه رسانه های استان بروز و دقیق اخبار آستراخان را پوشش دادند و پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشت و من روزی حداقل دو سه بار این پایگاه خبری را رصد می کردم .همچنین از صدا و سیمای جمهوری اسلامی , خبرگزاری ها , روابط عمومی استانداری گیلان و مطبوعات قدردانی می کنم.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

 

Share