عصر پنجشنبه اتفاق افتاد:

استاندار گیلان از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر نجفی عصر امروز پس از شرکت در شورای تامین در منطقه چهارم دریایی بندرانزلی با حضور در صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند که در آینده نزدیک به ناوگان نیروی دریایی در شمال کشور ملحق می‌شود بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان عصر امروز از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند بازدید کرد.

jpg2759دکتر نجفی عصر امروزپس از شرکت در شورای تامین در منطقه چهارم دریایی بندرانزلی با حضور در صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند که در آینده نزدیک به ناوگان نیروی دریایی در شمال کشور ملحق می‌شود بازدید کرد.

استاندار در این بازدید که اعضای شورای تامین وی را همراهی می کردند از مراحل پیشرفت دوره آزمایشی این ناوشکن دیدن کرد.

استاندار گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش ایران درزمینه کشتی سازی و استفاده ازپهپاد و موشک بسیار پیشرفت کرده است گفت :کسب این دستاوردها نشان از خوداتکایی وبه نوعی تبلور اقتصادمقاومتی در نیروهای مسلح است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آمد.

دکتر نجفی با اشاره به نامگذاری این نیرو به نام نیروی دریایی راهبردی از طرف فرماندهی معظم کل قوا گفت : حضور نیروی دریایی در آبهای بین المللی استقلال و عزت نیروهای مسلح  کشور را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا سهم جمهوری اسلامی ایران در توسعه تجارت دریایی را افزایش دهیم گفت : دراین زمینه از توانمندیهای نیروی دریایی و صنایع دریایی شهید تمجیدی میتوانیم  به خوبی در ساخت و تعمیرات کشتی های ایرانی استفاده کنیم.

گفتنی است ناوشکن  دماوند از لحاظ پدافند، برد،شعاع عملیاتی و رادار و تسلیحات و جنگ الکترونیک و سامانه های ارتباطی از ناوشکن جماران پیشرفته تر است.

jpg2761 jpg2762 jpg2763

 jpg2765

jpg2764

Share