استاندار گيلان در نخستين نشست مجمع نمايندگان

با آرامش و توجه نکردن به حاشیه ها می توانیم درخدمت استان باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نخستین نشست مجمع نمایندگان درسال جدید گفت : با آرامش ، همیاری و توجه نکردن به حاشیه ها می توانیم به خوبی درخدمت استان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نخستین نشست مجمع نمایندگان درسال جدید گفت : با آرامش ، همیاری و توجه نکردن به حاشیه ها می توانیم به خوبی درخدمت استان باشیم.

najafi-tamin  دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه تحقق شعار سال فرهنگ و اقتصاد ، عزم ملی و مدیریت جهادی با همفکری و همکاری بیش تر نمایندگان و مسئولان انجام می پذیرد گفت: در این شرایط و با آرامش و فضای کم حاشیه ای که در استان فراهم شده است رسیدن به این اهداف در موقعیت مناسبی قرار دارد .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همکاری و برنامه ریزی خوبی در استان برای خدمت به مردم وجود دارد خاطرنشان کرد : با جو مناسبی که در سال گذشته داشتیم ، توانستیم بحران برف را پشت سر بگذاریم و عملکرد خوبی در پذیرش و اقامت گردشگران در کشور داشته باشیم.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: از آنجائیکه بخش مهمی از ارتفای سطح معیشت مردم در تقویت گردشگری و جذب مسافران است ستاد هماهنگی سفر بصورت دائمی و درطول سال فعالیت خواهد کرد .

وی ادامه داد: توجه به پاکسازی محیط زیست و جمع آوری پسماند ها در کنار جذب گردشگران بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: سهم اشتغال گیلان از بخش گردشگری باید ۴۰ درصد افزایش یابد چرا که این پتانسیل به خوبی در استان وجود دارد.

دکترنجفی خاطرنشان کرد: از مدیران و فرمانداران خواستم در سال جدید برای اشتغالزایی برنامه ی ویژه داشته باشند تا بتوانیم جزء استان های برترکشور باشیم.najafi-majma

وی افزود: باید با تلاش و کوشش و همدلی فضای امیدی را که پس از انتخابات ایجاد شده را حفظ کنیم.

استاندار گیلان ادامه داد: تکمیل آزادراه ، ساخت سدها و راه آهن همچنان در اولویت طرح های عمرانی استان است.

دکترنجفی با اشاره به پرداخت مطالبات بازنشستگان گیلان گفت: مطالبات داروخانه ها، پزشکان و بیمارستانها نیزاز تامین اجتماعی پرداخت شد .

دکتر نجفی افزود : همچنان مصمم هستیم خسارات سیل و برف گذشته را بصورت کامل دریافت کنیم .

رئیس مجمع نمایندگان گیلان درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: باید بتوانیم با همکاری و همفکری همدیگر به دنبال تصویب طرح های توسعه ای گیلان و جذب اعتبارات بیشتر در سازمان ها و وزارتخانه ها داشته باشیم.

تامینی با اشاره به نشست های نمایندگان با وزراء گفت: در این نشست ها که بصورت مستمر صورت می گیرد مهمترین مشکلات و مسائل استان پیگیری می شود.

همچنین در این نشست که معاونین عمرانی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشتند ، کوچکی نژاد نماینده رشت،خصوصی نماینده صومعه سرا،نعیمی نماینده آستارا،عاشوری نماینده فومن وشفت،خسته بند نماینده بندرانزلی،قربانی نماینده آستانه اشرفیه و رهبری املشی نماینده رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی در مورد مسائل مختلف استان به گفتگو پرداختند./ پایگاه استانداری گیلان

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share