هزینه بیش از ۸۰ میلیارد ریالی از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران؛

افتتاح مرکز نگهداری معلولان جسمی-حرکتی در آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت+ تصاویر

واحدهای نگهداری سالمندان و معلولین جسمی-حرکتی و بخش توسعه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با ظرفیت ۴۰ تخت با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملیات ساخت مرکز نگهداری سالمندان و معلولین جسمی-حرکتی رشت از سال ۸۸ شروع شده بود که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و مسئولان استانی افتتاح شد.

برای ساخت ۱۲ واحد و بخش جدید جسمی-حرکتی سالمندان و معلولان رشت بیش از ۸۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران هزینه شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیران گفت: مشارکت خیران برای ساخت مجموعه‌های که برای نگهداری از سالمندان است در واقع کمک به کیفیت بالاتر زندگی این افراد است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به روند پیری در استان گیلان افزود مسئولان باید برای رفاه حال سالمندان و ایجاد مراکز توانبخشی و درمانی تلاش کنند.

مدیرعامل آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت هم در این مراسم زیربنای کل این مجموعه را ۶ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: مرحله نخست این مرکز در هزار مترمربع با ظرفیت ۴۰ تخت ساخته شده است.

سید علی حسینی با بیان اینکه برای ۵ هزار متر باقی مانده نیاز به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: در این مجموعه واحدهای مجزا برای سالمندان ساخته می‌شود که خیران می‌توانند در ساخت آن مشارکت کنند.

در پایان این مراسم از ۲۰ خیر که در ساخت این مرکز بیشترین مشارکت را داشتند تجلیل شد.

Share