امروز اتفاق افتاد:

اقدام ارزشمند جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی، تکریم و احترام سالمندان و نیز عمل به وظیفه انسانی و اسلامی ، جمعی از دانشجویان عضو کانون هلال احمر به همراه مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از خانه سالمندان و معلولین لاهیجان بازدید بعمل آورده و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم این عزیزان نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وقتی قدم به خانه سالمندان میگذاری، نگاه منتظر ساکنان پرمهرش از هر چیزی پررنگتر می‌نماید و پشت چهره های پُرچین و پر احساس مادران مهربان و پدران دیروز کلمه ای جز تنهایی به چشم نمی آید.
آسایشگاه سالمندان و معلولین شهرستان لاهیجان امروز دوشنبه ، میزبان جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بود.

در راستای ترویج فرهنگ نوع دوستی، تکریم و احترام سالمندان و نیز عمل به وظیفه انسانی و اسلامی ، جمعی از دانشجویان عضو کانون هلال احمر به همراه مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از خانه سالمندان و معلولین لاهیجان بازدید بعمل آورده و هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم این عزیزان نمودند.
در پایان مدیر آسایشگاه سالمندان لاهیجان و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه از این حرکت دانشجویی و خداپسند تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را به منظور همکاری های متقابل اعلام نمودند.

۵ unnamed unnamed2 unnamed3 unnamed4

tel final1

Share