در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک فوتبال؛

فوتبال روی بدش را به داماش نشان داد | شکست دیگری در کارنامه داماش گیلان

دو تیم فوتبال استقلال ملاثانی و داماش گیلان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک فوتبال در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال ملاثانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال ملاثانی تن به شکست داد.

دو تیم فوتبال استقلال ملاثانی و داماش گیلان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب اشکان توانا، پژمان نجات، سعید دلاور، حسین خیری، عباس کندل، محمد رستمی، سیامک علیزاده، سجاد قلی‌بیگی، رضا زاهدتبار، سعید طالبی و رضا پورمهدی وارد زمین شد.

پسران شهر باران بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۴ توسط رضا پورمهدی به گل رسیدند، این گل خیلی زود در دقیقه ۱۸ توسط امید صیدالی پاسخ داده شد. داماشی‌ها در نیمه نخست یک‌بار دیرک افقی دروازه میهمان را به لرزه درآوردند ولی نتوانستند با برد به استقبال نیمه دوم بروند.

داماش نیمه دوم را به‌سان نیمه نخست هجومی آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست دگرباره دیرک دروازه استقلال را به لرزه درآورد تا در به لرزه درآوردن دیرک حریف دبل کند!

داماشی‌ها پس‌ازاین فرصت سوزی بر شدت حملاتشان افزودند و در سوی مقابل تیم میزبان چشم به ضد حملات دوخت. ورود سپهر سیمان پور، حسین حق‌شناس و آرمین انبساطی خون تازه‌ای در رگ‌های داماش جاری ساخت.

درحالی‌که داماشی‌ها بر توپ و میدان مسلط بودند این استقلال ملاثانی بود که روی یک ضد حمله در وقت‌های اضافی توسط وحید نامداری به گل برتری دست پیدا کرد.

Share