برای رقابت‌های لیگ یک فوتبال؛

آخرین تحرکات نقل و انتقالاتی داماش | ثبت قرارداد ۱۶ بازیکن جدید

تیم فوتبال داماش گیلان در جدیدترین تحرکات نقل و انتقالاتی اقدام به ثبت قرارداد ۱۶ بازیکن جدید کرده و مجموع نفراتش به ۲۲ نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال داماش گیلان پس از صعود به رقابت‌های لیگ یک فوتبال برای حضوری پرقدرت در این مسابقات در پی جذب و تمدید نفرات مدنظر سیامک فراهانی و کادر فنی وی می‌باشد.

داماش گیلان در جدیدترین تحرکات نقل و انتقالاتی عباس کندل، مجتبی بیژن، آرمین انبساطی، سعید آقاجانی، امید پورقنبری و مسعود پورمحمد را به‌عنوان سهمیه بزرگ‌سال به خدمت گرفتند.

لاجوردی‌پوشان قرارداد محمد رستمی، پژمان نجات، حسین خیری و سعید دلاور را به‌عنوان سهمیه بزرگ‌سال تمدید کردند.

داماش گیلان قرارداد سپهر سیمان پور، رضا زاهدتبار، امیرحسین اسماعیل‌زاده را به‌عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال تمدید و آرمان لطف خدا، امیرحسین یوسفی و حسین حق‌شناس را در این رده سنی به‌عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفت.

تیم داماش گیلان پویان حقوقی در پست دروازه‌بان به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال در نظر دارد و قرار است قرارداد این بازیکن به‌زودی ثبت شود.

گفتنی است، طبق مصوبات سومین جلسه کارگروه ناظر بر قراردادها هر باشگاه از هفت بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال می‌تواند استفاده کند.

پیش‌ازاین قرارداد سعید طالبی، اشکان توانا، سیامک علیزاده و سجاد قلی بیگی تمدیدشده و آزاد جعفرزاده و رضا پورمهدی به‌عنوان بازیکن جدید به داماش گیلان پیوستند.

لاجوردی‌پوشان شهر باران تاکنون قرارداد ۱۶ بازیکن به‌عنوان سهمیه بزرگ‌سال و ۶ بازیکن به‌عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال را ثبت کرده‌اند.

Share