با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

علی نظری با حکم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان ” سرپرست روابط عمومی ” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی با حضور امیرحسین طاهری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل ظهر روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، «علی نظری» به عنوان «سرپرست روابط عمومی» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و معرفی شد.

متن حکم «امیرحسین طاهری» خطاب به وی به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای علی نظری

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست روابط عمومی» این اداره کل منصوب می‌شوید.

با توجه به نقش موثر روابط عمومی در ارتباط با مخاطبین و تعامل با نهادها، امید است با برنامه ریزی و تلاش و همکاری با همه بخش‌های مجموعه، ارتباط نزدیک و تعامل با خبرگزاری‌ها، تهیه و ارسال گزارش فعالیت‌ها و جمع‌بندی آن و اجرای شیوه‌های مناسب برای رشد کمی و کیفی ارتباطات درون و برون سازمانی موفق و مؤید باشید.

توفیقات شما را از درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام اسلامی، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (زید عزه) آرزومندم.

امیرحسین طاهری

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

گفتنی است «علی نظری» متولد سال ۱۳۵۹، دارای مدرک کارشناسی جغرافیای انسانی است که از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را در رشته‌های فیلم، تئاتر، شعر، انیمیشن و اجراهای صحنه‌ای شروع نموده است. آغاز حضور وی در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۳ می‌باشد که سابقه استخدام به مدت ۱۹ سال را در این اداره دارد.

همچنین در پایان مراسم با اهدای لوحی از تلاش‌های ۱۸ ماهه امیرحسین کبیری قدردانی شد.

Share