با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

خداحافظی زودهنگام فلاحی با معاونت فرهنگی | نیک‌بخش سرپرست شد

«محمد نیک‌بخش» با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای» و کاظم فلاح به عنوان مدیر امور پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شدو.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محمد نیک‌بخش» با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد تا جایگزین کاظم فلاحی در این سمت شود.

گفتنی است «محمد نیک‌بخش» بیش از ۲۱ سال سابقه کار در واحدهای مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله: رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار، رئیس اداری مالی اداره کل، معاون توسعه مدیریت و منابع را بر عهده داشته است.

این انتصاب درحالی صورت گرفته است که کاظم فلاحی شهریورماه ۱۴۰۱ عهده دار این مسئولیت شده بود و بدین ترتیب حضور او در معاونت فرهنگی به یکسال هم نکشید.

انتصاب مدیر امور پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

رضا ثقتی همچنین با صدور حکمی، کاظم فلاحی را که پیش از این در معاونت فرهنگی مشغول به کار بود به عنوان مدیر امور پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب کرد.

کاظم فلاحی متولد ۱۳۴۵، دارای مدرک دکترای مدیریت اقتصاد فرهنگی و مدرس و پژوهشگر از کارمندان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۲۶ سال سابقه خدمت است که مسئولیت‌هایی همچون سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای، معاون امور هنری و سینمایی، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان، رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا را بر عهده داشته است.

Share