با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کاظم فلاحی سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان شد

«کاظم فلاحی» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل که صبح امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ کاظم فلاحی به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای منصوب و معرفی شد.

ثقتی در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، جایگاه این معاونت در اداره کل را دارای اهمیت خواند و گفت: استفاده از ظرفیتهای نیروی انسانی غنی می‌تواند علاوه بر تسهیل امور، منجر به تعالی فرهنگی گیلان مطابق با سند تحول اداره کل، برنامه‌های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز گفتمان دولت جهادی و انقلابی سیزدهم شود.

وی تحول گرایی را انتظار خود از معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای عنوان و تصریح کرد با توجه به اهمیت فعالیتهای رسانه‌ای و کارکردهای رسانه‌ها در دنیای امروز، انتظار دارم در این بخش شاهد تحول و حرکت رو به جلو باشیم و ساماندهی مناسبی صورت گیرد.

ثقتی خدمت به اهالی فرهنگ و تکریم آنان را رویکرد مدیریتی خود بیان و اضافه کرد: باید با تعامل، هم افزایی و همگرایی زمینه ساز تعالی فرهنگ و هنر استان و بازگشت مرجعیت این امور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باشیم.

در پایان این جلسه حکم انتصاب کاظم فلاحی که با حفظ سمت دبیر شورای پژوهشی به عنوان «سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای» اداره کل به وی اعطا شد.

کاظم فلاحی متولد ۱۳۴۵، دارای مدرک دکترای مدیریت اقتصاد فرهنگی و مدرس و پژوهشگر از کارمندان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۲۵ سال سابقه خدمت است که مسئولیت‌های مختلفی از قبیل معاون امور هنری و سینمایی، معاون فرهنگی اداره کل، دبیر شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان، رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا را بر عهده داشت.

مدیر حوزه مدیر کل و روابط عمومی اداره کل منصوب شد

در مراسمی با حضور رضا ثقتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و معاونان اداره کل صبح امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ امیرحسین کبیری به عنوان مدیر حوزه مدیر کل و روابط عمومی منصوب و معرفی شد.

همچنین با اهدای لوحی از تلاش‌های ۷ ماهه مهنا بابایی مقدم قدردانی شد.

Share