معاون هنری ارشاد گیلان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل­پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی، سید وحید فخرموسوی را به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب کرد. در این حکم چنین آمده است: نظر به توانایی و شایستگی جناب­عالی به موجب این حکم به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب می­شوید، امید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اسماعیل­پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی، سید وحید فخرموسوی را به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب کرد.

در این حکم چنین آمده است: نظر به توانایی و شایستگی جناب­عالی به موجب این حکم به عنوان معاون هنری این اداره کل منصوب می­شوید، امید است با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توانمندی هنرمندان و کلیه امکانات موجود در پیشبرد اهداف سازمانی و بسط و گسترش فرهنگ و هنر اسلامی و بومی موفق و موید باشید.

فخرموسوی از هنرمندان پرتلاش تئاتر استان است و در خانه تئاتر ایران، کانون نمایشهای خیابانی کشور و اتحادیه بین المللی مبارک یونیما را عضویت دارد.

وی، ۱۷ سال است که در بخشهای مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مشغول به فعالیت است و پیش ار این، ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل، رودسر و رشت، ریاست اداره ادبی و هنری، مدیریت مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت و معاونت هنری این اداره کل را برعهده داشته است.

داوری جشنواره های مختلف تئاتر استانی و شهروند لاهیجان در رزومه کاری فخرموسوی به چشم می­خورد.

Share