استاندار گیلان اعلام کرد:

داشتن مجلس قوی نقش مهمی در شکوفایی استعداد جوانان و رای اولی‌ها دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات بسیار چشم‌گیر و ستودنی بوده است، گفت: رای دادن برای نخستین‌بار خاطره‌ای به یاد ماندنی است زیرا رای‌ اولی‌ها خود را تاثیرگذار در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده کشور می‌بینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدلله عباسی در ستاد انتخابات گیلان واقع در استانداری  که صورت زنده از شبکه استانی باران پخش شد، با ضمن قدردانی از آحاد مردم سرافراز؛ با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در انتخابات بسیار چشم‌گیر بوده است، اظهار کرد: رای دادن برای نخستین‌بار خاطره‌ای به یاد ماندنی است زیرا رای‌ اولی‌ها خود را تاثیرگذار در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آینده کشور می‌بینند، لذا برای شتاب بخشیدن به توسعه کشور باید به قانون اساسی یعنی اسلامیت و جمهوریت با حضور در انتخابات توجه ویژه کنیم.

وی با اشاره فعال بودن ۳۰۰ صندوق رای سیار در استان گیلان بیان کرد: این تعداد صندوق در خوابگاه‌های دانشجویی، بیمارستان‌ها، واحدهای تولیدی، شهرک‌های صنعتی، زندان‌ها و نقاط دور دست خواهند تا تمامی مروم بتوانند رای‌های خود را در صندوق بندازند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمدید زمان انتخابات بستگی به نظر ناظرین صندوق رای و وزارت کشور دارد، گفت: از مردم دوست داشتنی گیلان انتظار داریم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا ساعت ۱۸ رای‌گیری به اتمام رسیده و زمان تمدید آن بستگی به نظر ناظرین صندوق، استانداری گیلان و وزارت کشور دارد.

عباسی با بیان اینکه داشتن مجلس قوی نقش مهمی در شکوفایی استعداد جوانان و رای اولی‌ها دارد، تصریح کرد: در بخش مربوط به مجلس و دولت باید شرایطی ایجاد کرد که زمینه شکوفا شدن استعداد جوانان و رای اولی‌ها را  فراهم کنیم و این امر فقط با داشتن مجلسی قوی میسر می‌شود.

وی یکی از اهداف استکبار را کاهش مشارکت مردم به ویژه جوانان و بانوان در پای صندوق رای دانست و تصریح کرد: در دولت گذشته استکبار تمام سعی خود برای کاهش مشارکت را انجام داد ولی مردم با حضور خود در پای صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری به دولت سیزدهم رای مثبت داده و اینبار هم با حضور پرشور خود در انتخابات جاری، پاسخی محکم به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در خصوص امنیت و سلامت انتخابات هیج مشکل امنیتی و گزارشی مبنی بر اختلال در رای‌گیری وجود نداشته است، گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در گیلان فراهم بوده و عزیزان بسیاری تامین انتخابات را بر عهده دارند که از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می کنم.

Share