فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت؛

حذف اسرائیل از کره خاکی مطالبه جهانی است | برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت فرهنگ

نیک فطرت با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: تفاوت‌های ایرانِ قبل و پس از انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل حاضر بازگو شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار محمد نیک فطرت روز پنجشنبه ۱۲بهمن ماه در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطف و تبلور اقتدار نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان‌اینکه باشکوه برگزار کردن دهه فجر از وظایف همه ما است، گفت: امسال سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت برای ایام الله دهه فجر ۷۰۰ عنوان برنامه‌های فرهنگی و عمرانی در طول دهه فجر  در برنامه دارد.

نیک فطرت افزود: برنامه‌های دهه فجر با محوریت فرهنگی برگزار خواهد شد زیرا اقدامات فرهنگی اهم سایر فعالیت‌ها محسوب می‌شوند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه افزود: حذف اسرائیل از کره خاکی مطالبه جهانی است و حاج قاسم تلاش‌های زیادی را برای اقتدار اسلام و ایران انجام داده است.

وی گفت: حاج قاسم به محور مقاومت جان دوباره بخشید و موجب اقتدار و آرامش این محور شد.

نیک فطرت با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: تفاوت‌های ایرانِ قبل و پس از انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل حاضر بازگو شود.

نیک فطرت یادآور شد: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی و اقتدار ایران شد، و شکوه، قدرت و توانمندی ایران پس از انقلاب اسلامی با قبل از آن تفاوت زمین تا آسمان است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان کرد: دهه فجر فرصت طلایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است و باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف در دهه فجر به مردم و نسل جوان انتقال داده شود

نیک فطرت به برگزاری جشن‌های انقلاب در رشت اشاره کرد و گفت: در دهه مبارک فجر هر شب یک جشن ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود و همچنین نخستین گردهمایی مدافعان حرم و برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت انتخابات و شکوه حماسه ملی در رشت از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: برپایی نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات ورزشی، رویدادهای فرهنگی، حرکت راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان، برپایی کاروان سلامت، افتتاح چندین پایگاه بسیج و برپایی جشنواره غذاهای محلی تنها از برنامه‌های دهه فجر است که توسط پایگاه‌ها و قرارگاه‌های محلی و بخش‌ها برگزار خواهد شد

Share