فرماندار رودسر تاکید کرد؛

این انقلاب برای مردم است و هرجا که به انحراف رفته ایم خیانت کرده ایم

مظفری با تاکید بر اینکه انقلاب کسانی را که موجبات دلسردی مردم را فراهم کنند، از خود دور می کند، افزود: این انقلاب برای مردم است و هرجا که به انحراف رفته ایم خیانت کرده ایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمهدی مظفری در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گفت: امیدواریم که با ورود به چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب حلاوت و شیرینی انقلاب در کام مردم استمرار داشته باشد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه برای انقلاب خونهای زیادی ریخته شده تا آنچه که مردم به دنبال آن بودند به وجود آید و ادامه رضایت مندی مردم را در گرو عملکرد مدیران عنوان کرد و گفت: انقلاب بر ایمان به خدا، رهبری امام خمینی و وحدت شکل گرفته است و باید مردم را به خوبی حول محور انقلاب ببینیم.

وی بر لزوم خدمت صادقانه به مردم برای نیل به اهداف مقدس انقلاب تاکید کرد و گفت: به واسطه دشمنی دشمنان همچنان در تحریم و تنگنا هستیم.

مظفری با بیان اینکه چرایی انقلاب باید به درستی برای مردم بیان شود، گفت: نسلهای مختلف تجربه های متفاوتی از انقلاب دارند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه عمل ما در نگاه مردم بیانگر چرایی انقلاب است، تصریح کرد: متاسفانه برخی رفتارهای مسوولان باعث می شود که مردم از انقلاب دور شوند که این خیانت است.

وی با اشاره به اتفاق رخ داده در یکی از خیابان های تهران و واکنش مردم نسبت به آن مسوول یادآور شد: مردم به ما گوشزد می کنند که چگونه باید با آنها برخورد شود و اگر سیلی به گوش یک مامور زدید پاسخ را از مردم خواهید گرفت و آنها اجازه نمی دهند که این انقلاب به انحراف برود.

مظفری اظهار داشت: از هر چقدر هم نفوذ داشته باشید تکلیف همه اتفاقات را مردم مشخص می کنند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مردم تعهدات خود را نسبت به نظام ایفا کرده اند، گفت: این ما هستیم که باید خودمان را اصلاح کنیم و اگر قرار است به عنوان یک مسوول که به او اعتماد شده، کاری انجام بدهیم باید به درستی و بر مبنای تعالیم پیش ببریم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب کسانی را که موجبات دلسردی مردم را فراهم کنند، از خود دور می کند، افزود: این انقلاب برای مردم است و هرجا که به انحراف رفته ایم خیانت کرده ایم.

مظفری ۲۲ بهمن را جشن ملی مردم ایران دانست و با تاکید بر افزایش کیفیت برنامه ها گفت: با تعدد برنامه ها مخالف هستم و باید بر کیفیت این برنامه ها افزون کنیم.

مظفری بر لزوم پرهیز از موازی کاری تاکید کرد و با اشاره بر اجرای یک برنامه محوری یادآور شد: اگر قرار است برنامه فرهنگی اجرا شود آن را برعهده متولی امور فرهنگی بگذاریم.

فرماندار رودسر گفت: رودسر محور انقلاب در گیلان بوده است و بزرگان زیادی داشته است که مردم خاطرات بسیاری زیادی از آنها دارند و باید کاری کنیم که یاد و خاطره انها گرامی داشته شود.

مظفری دراین با بیان اینکه به بهانه حضور در جشن انقلاب نباید امور مردم عقب بماند، تصریح گرد: مدیران بهترین عملکرد خودشان را باید در همین روزها داشته باشند.

فرماندار رودسر در پایان با اشاره به پروژه های دهه فجر گفت: ۴۸ میلیارد تومان پروژه بخش دولتی و خصوصی در این ایام به بهره برداری می رسد.

Share