معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان؛

فشار نمایندگان برای عزل و نصب مدیران با روحیه انقلابی منافات دارد

منشوری اظهار کرد: متاسفانه در آستانه انتخابات عزل و نصب‌ها بیشتر شده، برخی از نمایندگان فشار برای عزل و نصب مدیران می‌آورد که این با روحیه انقلابی‎گری منافات دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با اشاره با اینکه رویداد “جام رسانه امید” جهشی برای تولید محتوا در موضوع رسانه است، اظهار کرد: سیاست نفوذ دشمن بر پایه آسیب به صورت عمومی و آسیب به صورت رسانه‌ای است، دشمن از طریق علم و فناوری نفوذ پیدا می‌کند و کارهای تخریبی را انجام می‌دهد.

منشوری با اشاره به یکی دیگر از راههای نفوذ دشمن بیان کرد: دشمن از عواطف و احساسات زنان استفاده می‌کند، آزادی کلمه مقدسی است، برهنگی و ول انگاری معنای آزادی نمی‌دهد؛ دشمنان با چیزهای نادرست این کلمه را نجس کردند.

وی به سرعت بالای تغییرات جهان و نقش رسانه‌ها در تحولات اشاره کرد و گفت: امروز شاید نتوان امر به معروف و نهی از منکر را رو در رو انجام داد اما اصحاب رسانه می‌تواند با قلم خود که قلم و اندیشه انقلابی است این کار را انجام دهند.

منشوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در این تغییرات نقش دارند، عنوان کرد: جهاد تببین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امید آفرینی جزء وظایف ماست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره با اینکه اولین چیزی که سبب بی‌اعتبار کردن رسانه می‌شود منفعت طلبی آن است، افزود: در آستانه انتخابات هستیم؛ وابستگی حزبی، گروهی و قومی در بین رسانه‌ها باعث بی‌اعتبار شدن آنها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه با احساسات، عواطف و عقلانیت مردم مستقیما ارتباط دارد، افزود: آرام‌سازی دل‌های مردم و جامعه بر عهده رسانه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خواستار توجه رسانه‌ها به قوانین نظام‌ جمهوری اسلامی شد و افزود: اگر به قانون آگاهی نداشته باشید نمی‌توانید سوال کنید، رسانه باید مطالبه‌گر باشد.

منشوری در پایان با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اظهار کرد: متاسفانه در آستانه انتخابات عزل و نصب‌ها بیشتر شده، برخی از نمایندگان فشار برای عزل و نصب مدیران می‌آورد که این با روحیه انقلابی‎گری منافات دارد.

Share