فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت؛

مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در رشت راه اندازی می شود | دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس است

فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه سپاه با همکاری علوم پزشکی مرکز ۲۴ ساعت تزریق واکسن را راه اندازی می کند، یادآور شد: در نظر داریم ۲۰مرکز دیگر نیز اضافه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت با اشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا، سپاه ناحیه مرکزی رشت در کنار علوم پزشکی برای گذر این بحران قرار گرفته بود، گفت: گروه‎‌های جهادی در بیمارستان‌های رازی، پورسینا، رسول اکرم و ولایت جهت کمک به کادر درمانی حضور یافتند و همچنین بالغ بر ۱۵۲ کپسول اکسیژن به بیمارستانها و بیماران اهدا شد.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: همچنین در دهه ولایت و امامت مجموعه پایگاه‌های مقاومت بسیج ۲۶۲ گوسفند را قربانی کردند و در شش ماهه نخست امسال نیز ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم بین مردم پخش شد و در ایام ماه محرم بیش از ۹۰ هزار ماسک به هیات‌ها و مجالس عزاداری اهدا شد.

وی افزود: در پیک پنجم کرونا دغدغه مردم واکسیناسیون بوده که با کمک و همیاری بسیج و سپاه این مراکز به ۳۹ مورد افزایش یافت و روند خوبی داریم به طوریکه روز گذشته بیش از ۳۰ هزار دز تزریق شد

فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت با بیان اینکه سپاه با همکاری علوم پزشکی مرکز ۲۴ ساعت تزریق واکسن را راه اندازی می کند، یادآور شد: در نظر داریم ۲۰مرکز دیگر نیز اضافه کنیم.

سرهنگ قاسمی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در آن دوران که همه در مقابل کشورمان قرار گرفتند اما مردم پاکسرشت کشورمان با اعتقاد و ایمان خود و با تمام قوا در برابر آن‌ها ایستادند و درس خوبی به کفار و استکبار دادند. امروز همه ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: ملت ما با تجربه‌ای که در دفاع مقدس به دست آورد، امروز به برکت دفاع مقدس نهال انقلاب ۵۷ به درختی تنومند تبدیل شده است.

سرهنگ قاسمی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند که فرهنگ عاشورا چراغ راه رزمندگان ما بوده و دفاع مقدس پایان نیافته است، همچنان در دفاع در جنگ نرم هستیم لذا باید مراقب باشیم و توطئه‌ها دشمنان را بشناسیم.

وی افزود: در دفاع مقدس آموختیم که در مقابله با ستمگران با دست خالی بایستیم با همت والا و غیرت جوانان در دفاع مقدس منصه ظهور رسید.

سرهنگ قاسمی گفت: در کنار تحریم‌هایی ناجوانمرادنه دشمن، تحریف دفاع مقدس در دستور کار دشمنان است و می‌خواهد مدیریت امام خمینی را زیر سوال ببرند. اعتبارزدایی از توان کشور و جلوگیری از انتقال فرهنگ دفاع مقدس از اهداف دشمنان است.

وی با بیان اینکه در طول تاریح جریان تحریف بزرگترین تهدید بوده است، افزود: نمونه آن جریان عاشورا است که دشمن در آن زمان سعی در تحریف آن داشت و امروز مکتب امام و روزی تحریف دفاع مقدس در برنامه‌های دشمن است. اینجا است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند مواظب باشید جای شهید با جلاد عوض نشود.

قاسمی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دارای ویژگی‌های زیادی بود، گفت:  استقامت سربازان، دلیری فرمانده‌های ما، قاطعیت امام، حضور مقام معظم رهبری، حضور زنان در جبهه‌های جنگ و…از نمونه‌های ویژگی‌ها است.

وی گفت: دفاع مقدس حربه آمریکا برای نابودی اسلام را از بین برد و امروز افتخار ما این است که تفکر اسلامی، بسیجی و انقلابی خارج از مرزهای کشورمان قابل شهود است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت گفت: برای هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۷۲۰ برنامه برگزار خواهیم کرد که از شاخص‌ترین برنامه‌ها میتوان به نواختن زنگ مقاومت مدارس، تقدیر و تجلیل از خبرنگاران، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی در بستر فضای مجازی، برگزاری یادواره‌های شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مسکن محرومین، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح پایگاه بسیج خواهران، رژه خودرویی، پیاده روی جاماندگان اربعین از رشت به بقعه آستانه اشرفیه، تجلیل از سربازان بسیجی، افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون است.

Share