آقازاده در جمع خبرنگاران؛

خبرنگاران مشاوران رسمی مسئولان باشند | شاهد خیانت در حوزه های فرهنگی هستیم

نماینده رشت و خمام در مجلس، رسیدگی به مسئله بیمه خبرنگاران را در دستور کار نمایندگان دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید مشاوران رسمی یا غیر رسمی مسئولان باشند، زیرا خبرنگاران به راحتی می توانند گفتمان حق را به جامعه برسانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید علی آقازاده در دیدار با خبرنگاران و رئیس بسیج رسانه استان گیلان، با ابراز خرسندی از حضور فعال و عزتمند بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: شما خبرنگاران سربازان جبهه فرهنگی هستید.

وی افزود: رسانه ها در مهندسی فرهنگی استان و کشور نقش مهم و بسزایی دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه خبرنگاران می توانند مشاوران و کارشناسان خوبی باشند گفت: شایسته است تا حضور خبرنگاران در سازمانها به عنوان کارشناسان اثرگذار در حوزه فعالیت فرهنگی به رسمیت شناخته شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه سبقه فرهنگی بنده کم از سبقه نظامی ام ندارد، گفت: همانطور که همیشه عنوان می کنیم سیاست ما عین دیانت ما است اما از این مسئله فاصله گرفتیم و مدیران و مسئولان با نیروهای فرهنگی مثل شما فاصله پیدا کرده اند.

آقازاده با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در صنف خبرنگاران آگاهی کامل دارم، گفت: عمده مشکلات خبرنگاران پشتیبانی است که باید از ظرفیت های منطقه ای،‌ محلی و کشوری استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی به مسایل فرهنگی توجه بیشتری شده است گفت: خبرنگاران می توانند مشاور مدیران استان باشند.

آقازاده، کاهش آمار ازدواج، افزایش طلاق و فقر و فساد اقتصادی را ناشی از بی توجهی به ظرفیت های فرهنگی استان دانست و با بیان این مطلب که معیشت با آسیب های اجتماعی یک رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: متاسفانه به واسطه بی توجهی به فرهنگ سازان ارزشی شاهد خیانت در حوزه های فرهنگی هستیم.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که نباید مسائل را به جلسات ختم کرد گفت: نظارت باید یک کار مستمر باشد و بنده به عنوان نماینده در کنار بسیج رسانه در ساماندهی مسائل و دغدغه های استان خواهم ماند.

Share