رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرد:

توقیف ۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی با اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های شوتی

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی با اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های شوتی و تغییر وضعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی با اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های شوتی و تغییر وضعیت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به استمرار اجرای طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجارشکن استان اظهارداشت: خودروهای شوتی علاوه بر ایجاد مشکل در حوزه قاچاق در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

این مقام انتظامی افزود: متأسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده‌اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجارشکنی و بی‌نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم که تا کنون ۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی و تغییر وضعیت در استان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است.

سرهنگ طالبی در پایان در مورد نحوه ترخیص خودرو‌های توقیف شده افزود: در مراحل ترخیص خودروهای شوتی، الزام به رفع نقص ظاهری و فنی و بازگرداندن وسیله نقلیه به حالت استاندارد در دستور کار قرار گرفته است.

Share