رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

برخورد تیبا با ترانس برق در رشت یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری تیبا با ترانس برق در شهرستان رشت یک نفر جان باخت و دو نفر نیز مجروح شدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر برخورد یک دستگاه خودرو سواری تیبا با ترانس برق در بلوار شهید افتخاری شهرستان رشت، بلافاصله پلیس به آدرس این مکان اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر در حال حرکت از مسیر شرق به غرب بلوار شهید افتخاری بوده که به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به سمت راست خیابان منحرف و با ترانس برق برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان سواری تیبا جان باخت و راننده و سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی و عمده وقوع حوادث ترافیکی و تصادفات شدید، رانندگی تهاجمی و ارتکاب تخلفات حادثه‌سازی همچون تخطی از سرعت مطمئنه است تاکید کرد: برخورد با اینگونه تخلفات حادثه‌ساز، اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه متخلف، توسط یگان‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر به صورت جدی، بدون اغماض و با تمام ظرفیت و توان در حال انجام است.

Share