با گلباران مزار شهدا

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز شد

دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوازدهمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان از صبح روز پنج شنبه ۲۰ مهر ماه آغاز شد.

گروههای نمایشی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، رییس انجمن نمایش گیلان و دبیر اجرایی جشنواره، مدیر حراست شهرداری و مدیران جشنواره با حضور در گلزار شهدا با نثار گل با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

مهدی عاطف، سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر، ابراهیم رامین فر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این مراسم ضمن خیرمقدم به هنرمندان مهمان از سراسر کشور از حمایت فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان و مدیران کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد گیلان قدردانی کردند.

گروه‌های نمایشی و مسئولان حاضر در این مراسم، پس از ادای احترام به شهدای گرانقدر شهرستان و تقدیم این جشنواره به شهیدان دلال خوش، توسلی و سلیمی از شهدای هنرمند عرصه نمایش، با همراهی گروه موزیک شهرداری لاهیجان، مزار شهدای شهرستان را گلباران کردند.

Share