فرمانده انتظامی املش خبر داد:

غرق شدن جوان ۲۰ ساله در رودخانه گلستان‌سرای املش

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی املش اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه گلستان‌سرای بخش رانکوه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش گفت: جوانی ۲۰ ساله در رودخانه گلستان‌سرای این شهرستان غرق شد.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه گلستان‌سرای بخش رانکوه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۲۰ ساله که برای شنا به رودخانه گلستان‌سرا رفته بود به دلیل‌ عدم تسلط و مهارت کافی به فنون شنا، غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش افزود: با تلاش گروه‌های امدادی، جوان ۲۰ ساله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان املش منتقل که علی‌رغم تلاش پزشکان، فوت کرد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان و مسافران خواست، برای شنا حتماً از محدوده‌های تعیین شده برای شنا استفاده کرده و بدون آشنایی با فنون شنا از شنا کردن در مکان‌های ناشناخته و پرخطر اجتناب نمایند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

Share