فرمانده انتظامی املش خبر داد:

پایان جولان اراذل و اوباش در املش | متهم ۳۲ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که با سلاح سرد و عربده کشی باعث اخلال در نظم عمومی شده بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که با سلاح سرد و عربده کشی باعث اخلال در نظم عمومی شده بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی گزارش قدرت‌نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط اراذل و اوباش سابقه‌دار، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و با اشرافیت اطلاعاتی پس از هماهنگی قضایی، اراذل و اوباش مورد نظر را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از محل دستگیری این فرد مخل نظم و امنیت یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم ۳۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

Share