سرهنگ رجبی ویسرودی اعلام کرد:

کشف لاشه حیوانات و دستگیری شکارچیان غیرمجاز در املش | حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از کشف ۱۰ لاشه حیوانات و دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: با افرادی که اقدام به شکار حیوانات وحشی کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از کشف ۱۰ لاشه حیوانات و دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: با افرادی که اقدام به شکار حیوانات وحشی کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

وی در ادامه گفت: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه افرادی به صورت غیرمجاز در منطقه ییلاقی و کوهستانی «سمام» شهرستان املش اقدام به شکار حیوانات کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعلامی اعزام و خودرو پراید شکارچیان را حین تردد مشاهده و دستور توقیف آن را صادر کردند، افزود: شکارچیان بدون توجه به دستور پلیس متواری شدند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته خودرو مورد نظر متوقف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری شکارچیان غیرمجاز خبر داد و بیان داشت: پلیس در بازرسی از خودرو آن‌ها، ۱۰ لاشه کبک، ابیا و خرگوش و همچنین ۳ قبضه سلاح شکاری و ۴۳ عدد فشنگ مربوطه را کشف کرد.

سرهنگ رجبی در پایان با اعلام اینکه شکارچیان ۳۸، ۴۳ و ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت شکارچیان غیرمجاز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share