فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع و درگیری در املش | معرفی متهمان به مرجع قضایی

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی شهرستان املش از دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه ییلاقی روستای کجید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان املش از دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه ییلاقی روستای کجید خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه ییلاقی روستای کجید، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و با مشاهده نزاع بین ۴ نفر از سرنشینان یک خودرو پژو و ۳ نفر موتورسوار که با استفاده از سنگ و چوب با یکدیگر درگیر و علاوه بر ایراد خسارت به وسایل نقلیه یکدیگر، موجب رعب و وحشت در بین اهالی روستا شده بودند، آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ایجاد مزاحمت خانوادگی علت این درگیری بوده تصریح کرد: متهمان ۲۲، ۲۶، ۲۸، ۲۹، ۳۰، ۳۵ و ۳۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رجبی در پایان با اشاره به اینکه با ارائه آموزش‌های مهارت کنترل خشم می‌توان از بروز اینگونه خشونت‌ها در جامعه پیشگیری کرد، بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share