تور تایلند؛ توری برای افراد سخت پسند

طبیعت بکر و زیبای تایلند جزو انتخاب‌ های گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا می‌ باشد.

افراد با خرید تور تایلند می‌ توانند به دنیایی اعجاب انگیز سفر کنند. این افراد می‌ توانند وارد دنیای ناشناخته‌ ها شده و لحظاتی بسیار اعجاب انگیز را تجربه کنند. تایلند و تور آن یک انتخاب بسیار عالی برای سخت پسندان می‌ باشد. فرقی نمی‌ کند که شما دارای چه سلیقه‌ ای هستید. تور تایلند می‌ تواند نیاز تمام افراد را برطرف کرده و دنیایی بسیار جدید و عالی را به افراد نمایش دهد. طبیعت بکر و زیبای تایلند جزو انتخاب‌ های گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا می‌ باشد. پیشنهاد ما به شما خرید تور تایلند است‌‌. با یک بار سفر به تایلند می‌ توانید ناشناخته‌ هایی را تجربه کنید.

تور تایلند

با عجایب دنیا آشنا شوید.

شروع این سفر می‌ تواند یک دنیای جدید پیش روی افراد باز کند. افراد با سفر به تایلند می‌ توانند با آداب و رسوم و فرهنگ افراد مختلف دنیا آشنا شوند. چه اتفاقی بهتر از اینکه شما قسمت‌ های مختلف دنیا را از نزدیک دیده و از غذا های بین المللی ملل بسیار عالی استفاده کنید.

تور تایلند توری برای تمام فصول

فرقی نمی‌ کند که شما چه فصلی را برای سفر به کشور تایلند انتخاب کنید. با خرید تور تایلند در تمام فصل‌ ها می‌ توانید از زیبایی‌ ها و جاذبه‌ های بسیار متنوع این کشور استفاده کنید. اصولا اواخر فصل بهار جزو فصل‌ هایی می‌ باشد که باران موسمی در این منطقه بسیار زیاد است. بیشتر گردشگران برای سفر به تایلند این فصل را انتخاب نمی‌ کنند اما در نظر داشته باشید که همین فصل نیز برای سفر به تایلند یک انتخاب بسیار عالی به حساب می‌ آید‌. افراد می‌ توانند از یک اتفاق بسیار بی‌ نظیر دیدن کنند. باران‌ های موسمی بسیار زیبا و جذاب هستند.

مدت زمان بارش این باران‌ ها بسیار کم می‌ باشد و شما در مدت زمان کوتاهی می‌ توانید زیر یک سرپناه مانده تا باران تمام شود. برای سفر به کشور تایلند هیچ نگرانی نداشته باشید؛ زیرا با انتخاب هر کدام از فصل‌ ها می‌ توانید از جاذبه‌ های بسیار زیادی دیدن کنید.

جاذبه‌ های گردشگری تایلند

شاید شما نام خلیج کارت پستالی در شمال پوکت را شنیده باشید. همچنین عکس‌ های زیادی نیز از ساحل کشور پوکت دیده باشید. مطمئناً این عکس‌ های بسیار زیبا و جذاب متعلق به خلیج فانگ نگا می‌ باشند. این منطقه یک منطقه بسیار شگفت انگیز و رویایی است. اگر می‌ خواهید سفری رمانتیک و عاشقانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما این منطقه است. مساحت پارک ملی دریایی فانگ نگا حدود ۴۰۰ کیلومتر مربع می‌ باشد که درون آن ۴۲ جزیره موجود است. جزیره کوه پانی و جزیره جیمز باند نیز وجود دارند که جزو جاذبه‌ های گردشگری تایلند به حساب می‌ آیند. یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری کشور زیبای تایلند، آبشار اروان می‌ باشد.

این جاذبه در ۴۰ کیلومتری شمال غربی که شهر کانچانابوری قرار گرفته است. این آبشار در پارک اروانان وجود دارد. این پارک دارای صخره‌ های زیبا، آبشارهای خیره کننده و جنگل‌‌ های بارانی بسیار سرسبز است. اگر قصد پیاده روی تا آبشار اروان را دارید می‌ توانید حدود ۴ ساعت پس از پیاده‌ روی به این مکان بسیار زیبا برسید. بین آبشار‌ های ۵ و ۷ نردبان‌ های ناپایداری وجود دارند که شما می‌ توانید هیجان وصف ناپذیری را بر روی این نردبان‌ ها تجربه کنید.

خرید تور تایلند از آژانس نوید گشت

 

بهترین زمان برای سفر به تایلند

در نظر داشته باشید که نمی‌ توان یک زمان مشخص برای خرید تور تایلند را در نظر گرفت. این موضوع بستگی به شما دارد که آیا قصد سفر به سواحل این کشور را دارید یا نه. می‌ توان بهترین ماه برای سفر به کشور تایلند اردیبهشت تا آبان را دانست.

شما می‌ توانید از تفریحات ساحلی در غرب کشور تایلند استفاده کنید. اما اگر می‌ خواهید از سواحل شرقی بهره‌ مند شوید بهترین زمان فصل آبان تا دی می‌ باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که به کشور تایلند سفر کرده تا در دریای بسیار زیبای آن شنا کنند. شما می‌ توانید از آذر ماه تا اردیبهشت به این کشور سفر کرده و در جزایر آندامان و جزایر دیگر آن به شنا کردن بپردازید. در نظر داشته باشید مواقعی که طوفان همراه با رعد و برق وجود دارد زمان مناسبی برای شنا کردن نمی‌ باشد.

قیمت تور تایلند

اگر شما می‌ خواهید تور تایلند ارزان را پیدا کرده و خرید خود را از یک مجموعه معتبر انجام دهید، پیشنهاد ما به شما آژانس نوید گشت می‌ باشد. این آژانس با برگزاری تور های بسیار حرفه‌ ای و معتبر در کشورهای مختلف توانسته است نیاز افراد را به بهترین نحو ممکن برطرف کند. شاید یک سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌ آید این باشد که قیمت تور تایلند بر اساس چه مواردی مشخص می‌ شود. موارد زیادی وجود دارند که می‌ توانند بر روی قیمت نهایی تور تایلند تاثیر مستقیم بگذارند. به عنوان مثال نوع پرواز، تعداد روز هایی که افراد قصد سفر دارند، نوع هتل و مواردی از این دست می‌توانند بر روی قیمت نهایی تور تایلند تاثیر مستقیمی بگذارند.

شما می‌ توانید از آژانس نوید گشت انواع تور تایلند، تور فرانسه، تور مالدیو و… را با قیمت بسیار مناسب و امکانات عالی خریداری کرده و سفر رویایی خود را به این سرزمین ناشناخته آغاز کنید. تایلند به سرزمین رویا ها و طبیعت بکر خود نیز مشهور می‌ باشد. با قدم گذاشتن درون این کشور شما جاذبه‌ هایی را می‌ بینید که در هیچ کجای دنیا وجود ندارند. مطمئناً تایلند برای شما به عنوان یک مقصد گردشگری بسیار عالی و خاطره انگیز ثبت خواهد شد.

تور تایلند ارزان

سخن پایانی

اگر می‌ خواهید یک مقصد عالی برای سفر را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما خرید تور تایلند می‌ باشد. شما می‌ توانید از تورهای ترکیبی این کشور نیز استفاده کنید. به این صورت با یک بار سفر می‌ توانید قسمت‌ های بسیار مختلفی از کشور تایلند را مشاهده کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می‌ توانید از کارشناسان آژانس هوایی نوید گشت سوالات خود را پرسیده و به این ترتیب تصمیمی بسیار درست اتخاذ کنید.‌ مطمئنا با یک بار سفر به کشور تایلند خاطرات آن تا سالیان طولانی در ذهن شما و عزیزانتان هک خواهد شد. کشور زیبای تایلند با جاذبه‌ های بسیار متنوعی که دارد توانسته است جای خود را در بین افراد دنیا باز کرده و به عنوان یک مقصد گردشگری بسیار زیبا به حساب آید.

Share