ترمووود، نمای اصیل و مدرن

پارس چوب تولید کننده انواع ترمووود در سایز ها و رنگ هآی مختلف است. همچنین این مجموعه نمایندگی رسمی چوب های ترمووود فنلاند می باشد.

صنعت ساختمان سازی نسبت به دهه های گذشته پیشرفت های زیادی داشته است. انواع ابزار ها و مصالح جدید به بازار آمده اند که روند ساختمان سازی را بسیار سریع تر کرده اند و زیبایی بیشتری نیز به ساختمان ها داده اند. یکی از مصالح قدیمی که در ساخت خانه ها از آن هنوز هم استفاده می شود چوب است. چوب اصالت زیادی را به بنا می بخشد و مزیت های فراوانی را دارد. اما این چوب نباید به صورت خام مورد استفاده قرار بگیرد؛ زیرا دوام و ماندگاری بالایی نخواهد داشت و ممکن است دچار آفت شود و حیواناتی مانند موریانه به چوب حمله کنند. چوب هایی که در اندازه های یکسان برش داده می شوند و طی تغییراتی طول عمر و دوام بیشتری پیدا می کنند “ترمووود” نام دارند. ترمووود را حتما اکثر ماها در جاهای مختلف دیده ایم ولی به طور دقیق با آن آشنا نیستیم. در ادامه شما را با ترمووود و با بهترین شرکت ترمووود آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

ترمووود چیست؟

ترمووود چوبی است که تحت مکانیزم های حرارتی مقاومت و دوام زیادی پیدا می کند و در این فرآیند از هیج مواد شیمیایی استفاده نمی شود. این حرارت باعث می گردد چوب مقاومت بالایی به دست بیاورد و از گزند آفت و و حیوانات موذی در امان بماند. در طی این فرآیند صمغ چوب برداشته می شود و رنگ چوب تیره می شود. ترمووود به صورت قهوه ای رنگ در نمای ساختمان ها دیده می شود. در واقع چوب ترمووود نوعی چوب اشباع با ماندگاری بالا است.

چوب های ترموود عمدتا از چوب کاج تولید می شوند. ترمووود زبان گنجشک و بلوط و … عمده ترین چوب های کاج که در ایران به دلیل واردات از روسیه به چوب روسی معروف است چوب های کاج ساسنا، نراد و یولکا هستند که پرمصرف ترین چوب ها، ساسنا هستند.

ابعاد چوب ترمووود

معمولاً برای پوشش کف ترمووود با ضخامت ۲ سانتی متر به بالا و برای پوشش دیوارها، نما و سقف از ترمووود با ضخامت ۱۶ میلی متر استفاده می کنند. عرض ترمووود نیز بسته به طرح شما متفاوت است. معمولاً پرکاربردترین عرض های ۹ سانتی متر، ۷ سانتی متر و ۱۱ سانتی متر است. همچنین برای ساخت پله، نرده یا آلاچیق، محوطه سازی، فضای سبز، بام سبز و… از ترمووود با ضخامت و عرض سفارشی استفاده می شود.

رنگ ترمووود

بسته به میزان نزدیکی ترمووود به عوامل طبیعی مانند باران، برف، باد و … و یا سلیقه شخصی ترموود با سطحی از رنگ پوشانده می شود که این رنگ ها دارای رنگ های متنوعی هستند و بسته به فضا و جغرافیا و کیفیت رنگ شما از چند ماه تا چند سال باید رنگ آمیزی ترمووود تجدید شود معمولاً پس از رنگ آمیزی ترمووود، چند ساعت تا یک روز صبر می کنند تا رنگ ترمووود را جذب کند و دوباره ترمووود را رنگ آمیزی کنند. شما می توانید انواع رنگ ترمووود را (تکنوس و sonne ) در فروشگاه پارس چوب مشاهده کنید.

بهترین برند ترمووود کدام است

پارس چوب تولید کننده انواع ترمووود در سایز ها و رنگ هآی مختلف است. همچنین این مجموعه نمایندگی رسمی چوب های ترمووود فنلاند می باشد. پارس چوب از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و موفق به اخذ مدرک معتبر از QAL انگلستان (اتحادیه اروپا) گردیده است. پارس چوب بهترین برند ترمووود در ایران می باشد. شما برای خرید و مشاوره می توانید همواره با شماره تماس های ما تماس حاصل نمایید. محصولات پارس چوب به تمام ایران ارسال می گردد.

ترمووود فنلاندی

ترموود فنلاندی تفاوت اساسی ای با سایر ترموود ها ندارد اما کیفیت بالاتر و ظاهری زیباتر دارد. در صورتی که می خواهید بیشتر هزینه کنید و از چوب های زیبا تری برای ساختمان خود استفاده کنید می توانید از ترموود فنلاندی استفاده کنید. مجموعه پارس چوب وارد کننده انواع ترمووود فنلاندی می باشد که شما می توانید از نماینددگی ترمووود فنلاندی یعنی پارس چوب آن را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمووود ها و نحوه خرید می توانید با مشاوران مجموعه پارس چوب تماس حاصل نمایید و بهترین محصول را با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید خریداری نمایید.

راه های ارتباطی با مجموعه پارس چوب

https://pwf.ir/

۰۲۱۲۲۰۷۹۹۶۵

۰۹۱۲۲۲۵۰۴۵۳

۰۹۳۰۷۰۴۶۰۰۵

آدرس کارخانه

اتوبان ساوه خروجی شهریار شاهد شهر روبروی آتش نشانی خیابان صدر زاده – خیابان صنعت -پلاک۱

Share