قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران کاپ

انواع مختلفی از مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران وجود دارد که با قیمت های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. هر چه کیفیت دستگاه تولید لیوان کاغذی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

جهت دریافت قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی ایران کاپ در ادامه به صورت مفصل توضیح دادیم پس با ما همراه باشید. دستگاه تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف، یکی از تجهیزت مورد نیاز برای شروع کسب و کارهای خانگی و درآمدزایی در منزل است که نسبت به کسب و کارهای خانگی دیگر از مزایای بیشتری برخوردار است. کاربرد لیوان های کاغذی مزایای زیادی دارد که یکی از این مزایا عدم آسیب رساندن به محیط زیست است چرا که در چندین دهه گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی زیان های جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد کرده است. علاوه بر این در هنگام راه اندازی کسب و کار نیز دستگاه های تولید این ظروف مزایای زیادی را برای کارآفرینان فراهم می کنند. برخی از مزایای این دستگاه ها به شرح زیر است:

درآمد ماهانه ۲۵ الی ۳۵ میلیون

یکی از مزایای عالی دستگاه تولید لیوان کاغذی، درآمد بالای این کسب و کار است که با استفاده از این دستگاه و تولید روزانه ۳۰ هزار لیوان در ۱۲ ساعت کاری به طور میانگین قادر خواهید بود به درآمد ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومان در ماه دسترسی داشته باشید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که میزان درآمد شما به ظرفیت تولید، کیفیت کار و میزان برق مصرفی دستگاه تولید لیوان کاغذی نیز بستگی دارد و می تواند بسته به این موارد متغیر باشد.

راحتی کار

کار تولید ظروف یکبار مصرف از جمله لیوان کاغذی پیچیدگی خاصی ندارد و بسیاری از این دستگاه ها اتوماتیک بوده و تنها به یک اپراتور نیاز خواهند داشت. از این جهت حتی می توان به عنوان شغل دوم در نظر گرفته شود و حتی بسیاری از بانوان خانه دار نیز می توانند به راحتی این کسب و کار را راه اندازی کرده و به سود زیادی دست پیدا کنند.

کافی بودن ۲۰ الی ۳۰ متر فضا برای راه اندازی و تولید

دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی، دستگاه کوچکی است که نیاز به فضای زیادی ندارد و در فضاهای کوچک نیز می توان این شغل را راه اندازی کرد. به طور میانگین می توان گفت که ۲۰ الی ۳۰ متر فضا برای راه اندازی و تولید لیوان کاغذی کافی است و در صورتی که فضای بیشتری برای راه اندازی در اختیار نداشته باشید، با این میزان فضا هم می توانید به سود خوبی دست پیدا کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورتیکه بعداً بخواهید کسب و کار خود را گسترش داده و دستگاه های بیشتری را خریداری کنید باید فضای بیشتری را نیز در اختیار داشته باشید.

قابل استفاده با برق خانگی و تک فاز

یکی از موارد مهم با توجه به مزایای تولید لیوان کاغذی با دستگاه تولید لیوان کاغذی این است که این دستگاه ها قابلیت راه اندازی و کار با برق خانگی و تک فاز را دارند و مانند تجهیزات برقی که در سایر صنایع به کار می روند نیازی به برق سه فاز وجود نخواهد داشت. همان گونه که مطلع هستید کار با برق سه فاز هزینه های بسیاری را برای صاحبان مشاغل تحمیل می کند و کار با برق تک فاز مزیت بسیار مهمی است. این مسئله موجب کاهش چشمگیر هزینه های تولید لیوان کاغذی شده و همچنین امکان کار در منزل را برای افراد فراهم خواهد کرد.

راحتی تأمین مواد اولیه

مواد اولیه بسیاری از صنایع به صورت وارداتی از خارج از ایران تهیه می شوند و از این جهت علاوه بر سختی تأمین این مواد، هزینه زیادی نیز برای صاحبان کسب و کار خواهند داشت. اما این مسئله در مورد لیوان های کاغذی صدق نمی کند چرا که مواد اولیه تولیدی این لیوان ها در ایران تولید می شوند و نیازی به وارد کردن مواد اولیه از خارج از کشور نمی باشد.

فروش بسیار راحت محصولات تولید شده

امروزه با توجه به اینکه مصرف ظروف یکبار مصرف در سازمان ها، هتل ها، رستوران ها و بسیاری از مجالس و مراسم مختلف برگزار شده در کشور افزایش یافته است، تقاضای بسیار زیادی برای این ظروف از جمله لیوان کاغذی وجود دارد. پس از راه اندازی و تولید محصولات می توانید مشتریان خود را سریعاً پیدا کرده و محصولات تولید خود را به صورت عمده به این شرکت ها و سازمان ها بفروشید و خیالتان از جهت بازاریابی و فروش محصولات خودتان آسوده باشد.

قیمت نسبتاً مناسب دستگاه لیوان کاغذی نسبت به درآمد دستگاه

شغل تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف نسبت به هزینه ی اولیه برای راه اندازی کسب و کار از درآمد بالایی برخوردار است. هزینه اولیه اصلی برای تولید این محصول در ابتدا منحصر به خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی است که به طور معمول این هزینه از ۳۲۰ میلیون شروع می شود. این هزینه با توجه به درآمد بالای این شغل پس از مدت کوتاهی کار کردن با دستگاه قابل جبران است.

تأمین انواع مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی

انواع مختلفی از مارک های دستگاه های تولید لیوان کاغذی در ایران وجود دارد که با قیمت های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. هر چه کیفیت دستگاه تولید لیوان کاغذی بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. مدل های لوژو-TLو ویکتوری و دستگاه های ساخت ایران از برندهای معروف در ایران هستند که امکان تولید و ساخت لیوان کاغذی با بهترین کیفیت را فراهم می کنند.

همچنین نوع دست دوم دستگاه های تولید لیوان کاغذی نیز در ایران موجود است که می توانید با خرید این دستگاه ها در هزینه های اولیه شروع کسب و کار تولید لیوان کاغذی بسیار صرفه جویی کنید. دستگاه های دست دوم تولید لیوان کاغذی برای شروع کار گزینه بهتری هستند و هزینه ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهند.

در انتها باید اشاره کنیم که همان گونه که قبلاً نیز اشاره شد لیوان های کاغذی جایگزین بسیار مناسبی برای ظروف یکبار مصرف هستند و مانع آسیب رسانی به محیط زیست می شوند. انواع مختلفی از دستگاه های لیوان های کاغذی وجود دارند که موجب می شوند بتوان لیوان ها را در اندازه های مختلفی تولید کرد. بنابراین این لیوان ها علاوه بر مزیت زندگی سالم مزایای درآمد و سهولت استفاده را نیز برای افراد به ارمغان می آورند.

برای خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید به سایت ایران کاپ به آدرس www.cup-iran.ir مراجعه نمایید. با پر کردن فرم مشاوره رایگان کارشناسان فروش ایران کاپ با شما تماس خواهند گرفت.

Share