آیین رونمایی از کلینیک مشاوره کسب و کار پویشگران فرانگر

مراسم آغاز به کار کلینیک مشاوره کسب و کار شرکت پویشگران فرانگر با هدف ((کمک به تصمیم‌گیری صحیح، انتخاب، راه‌اندازی، توسعه کسب وکار و تعیین مقاصد ارزش آفرین سرمایه گذاری برای افراد و سازمانها)) در روز پنجشنبه ۴ آذر برگزار شد.

مراسم آغاز به کار کلینیک مشاوره کسب و کار شرکت پویشگران فرانگر با هدف ((کمک به تصمیم‌گیری صحیح، انتخاب، راه‌اندازی، توسعه کسب وکار و تعیین مقاصد ارزش آفرین سرمایه گذاری برای افراد و سازمانها)) با حضور جمعی از مدیران واحدهای برتر که سابقه همکاری با این شرکت را داشته، مدیران دستگاه‌های ذیربط و گروه مشاوران کلینیک  در روز پنجشنبه ۴ آذر  برگزار شد.

دستور کار جلسه، استماع روند شکل گیری کلینیک، تجارب سازمانها از نقاط قوت و ضعف صنعت مشاوره و دغدغه و انتظارات سازمان‌ها از این صنعت، قرار گرفت.

پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، آقای دکتر صابری حقایق رئیس هیئت مدیره پویشگران فرانگر با اشاره به چرائی شکل گیری، ماموریت و معرفی تیم متخصص کلینیک از لزوم به کارگیری الگوی((مدیریت سرمایه)) برای افراد و سازمان‌ها به‌عنوان یک تفکر راهبردی سخن گفتند، زیرا سرمایه افراد و سازمان‌ها در جامعه و در حالت بهینه باید در جهت علاقه، تخصص‌ها  و مهارت‌های خود به سمت تولید کالا و خدمات، تجارت و همچنین  حوزه‌های ارزش آفرین املاک، بازار بورس،  ارز و رمز ارز، طلا  و بازارهای مالی هدایت شود؛ و این علاقه‌مندی اگر با همراهی افراد مطلع، دغدغه‌مند و متخصص همراه باشد، می‌تواند به کسب نتایج امن، پربازده و مطلوب بیانجامد.

پس از آن خانم شعبان دلیل مسئول پروژه کلینیک، روند اجرائی و پیاده سازی پروژه را برای حضار شرح دادند.در ادامه مدیرانی از گروه لاستیک سازی گیلان،  پارس زرآسا و سیلندر امید فردا به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. ایشان به نقش مثبت صنعت مشاوره در سازمانشان پرداخته و تاکید کردند مشاوره، عملا خرید تجربه و تخصص دیگران در زمان کوتاه‌تر و با مسیر آسانتر است و شرکت پویشگران در سال‌های اخیر توانسته این مهم را در مجموعه آنها عملی سازد.

سپس نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان با صحه گذاری بر اینکه پویشگران با تکیه بر تیم اجرایی خود که از اعضاء هیئت علمی دانشگاه و مدیران با تجربه تشکیل شده، ۲۱ سال پیش به عنوان اولین شرکت مدیریت و بازاریابی شمال کشور پروانه بهره برداری اخذ نموده و انتظار می‌رود در ادامه کار و با توجه به اینکه فضای سرمایه گذاری در ایران غالباً مدیرمالکی ست، بتواند در ارتقاء سازمان‌ها نقش ایفا نموده و دستگاه‌های ذیربط همواره در کنار آنها  باشند

سپس نماینده پارک علم و فناوری با اشاره به توانمندی‌های بالغ بر ۳۵۰ شرکت دانش بنیان و هسته‌های خلاق در استان گیلان، بر ضرورت توجه مشاوره‌های نوآورانه، فن آورانه و توجه دادن سازمان‌ها به تکنولوژی‌های برتر تاکید نمودند.

پس از آن منتخبی از گروه مشاوران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

آقای دکتر فرخ بخت به لزوم توجه سازمان‌ها به پتانسیل موجود صنعت مشاوره در استان، لزوم تبدیل نگرش سازمانها از مدیریت به رهبری و ماموریت نوآوری و بازاریابی در پویشگران اشاره نمودند.

استاد ذوالنور،  بلاک چین و رمزارزها را مبانی جدید و مورد توجه اقتصاد جهانی ذکر نموده و با طرح حجم و روند سرمایه‌گذاری در این حوزه، اظهار امیدواری کردند، استان گیلان بتواند به عنوان مرکز نوآوری در این حوزه ایفای نقش کند.

آقای سپهری‌فر روند تغییر مشاغل و فضای کسب ‌و‌ کارها را تشریح نموده و بر تجاری‌سازی نوآوری تاکید نمود. خانم مهندس نیک‌خواه پیاده‌سازی انواع استانداردهای ملی و بین المللی را عامل مهمی برای توسعه بازار شرکت‌ها و همچنین دستیابی به بازارهای صادراتی پایدار  توصیف نمود.

آقای دکتر محمدی به اهمیت تجربه و ورود افراد دانشگاهی به عرصه اجرا تاکید نموده و نقش آموزش کاربردی در ارتقاء سازمانها را ضروری دانستند.

در خاتمه دکتر صابری با تاکید بر اینکه پویشگران، دغدغه و انتظار سازمان‌ها را در دستور کار خود قرار خواهد داد، اشاره نمود که پویشگران نوآوری و توجه به تقاضای بازار را در دستور کار خود داشته و این مهم را در شکل گیری زنجیره هسته‌های خلاق و هدایت نیازها به متخصصین با الگوی reverse pitch عملی خواهد نمود.

ضمنا افراد و سازمان‌ها می‌توانند از طریق روابط عمومی پویشگران با شماره ۰۹۱۱۶۷۰۶۸۰۰ یا  سایت شرکت، از اطلاعات بیشتری برخوردار شوند.

اساتید و مشاوران کلینیک :

  1. دکتر رحمت علی صابری حقایق: توسعه بازار، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی بازاریابی و استراتژیک
  2. دکتر علیرضا فرخ بخت: ایجاد و راه اندازی شبکه‌های پخش و فروشگاههای زنجیره ای، تدوین برنامه بازاریابی و پیاده سازی
  3. مهندس مجید نوروزی: سرمایه گذاری در املاک، مسائل قانونی املاک با سازمان‌ها
  4. دکتر مازیار محمدی: راه اندازی کسب وکار، فرانچایزینگ،تهیه مدل کسب و کار و استقرار سیستمهای کیفیت
  5. استاد محسن ذوالنور: متخصص تحلیل و ترید رمز ارزها و روش‌های نوین
  6. صالح سپهری فر: تجاری سازی کسب‌وکارهای نوآور، بازاریابی دیجیتال
  7. محمد رضا کارگر: انتخاب،راه اندازی و آموزش سیستم های مالی صنعتی، بازرگانی و خدماتی
  8. دکتر پیمان ذوقی: مشاور ارشد اداری، مالی
  9. مهندس علی سینا یحیی زاده: بهینه سازی خطوط تولید، طراحی فرآیند، ارزیابی فنی، جانمایی ماشین آلات
  10. حمید رسولی : سرمایه گذاری در بورس
  11. مهندس لیدا نیک خواه: استقرار، اجرا و نگهداری سیستمهای مدیریت کیفیت
  12. .استاد کوروش بی نیازی: ارزیابی طرحهای اقتصادی، حسابرسی، تهیه صورتهای مالی
  13. .دکتر مهدی فرزین: تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی خلق برند
  14. مهدی حسین جانی: نحوه ورود، روشهای سرمایه گذاری و تحلیل بازارهای  مالی بین المللی

آیین رونمایی از کلینیک مشاوره کسب و کار پویشگران فرانگر

هیئت مشاوره کلینیک پویشگران فرانگر

Share