مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد؛

جذب ۱۰۰ معلم جدید مقطع اول ابتدایی | پرداخت معوقات ۱۴۰۱ مطابق رتبه بندی

– مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از معلمان گیلانی به رتبه خود در اجرای طرح رتبه بندی معلمان معترض بودند، گفت: اعتراض این افراد بررسی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد فائزی پیش از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم با اشاره به اینکه رتبه بندی به دنبال احیای جایگاه و منزلت معلمان در جامعه است اظهار کرد: آموزش و پرورش فردای جامعه است و احیای جایگاه معلم سطح علمی کشور را ارتقا می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در گیلان گفت: تجلیل از دبیران جهادی مقاطع اول و دوم، برگزاری برنامه معراجی‌ها، تجلیل از معلمان تربیت بدنی، برنامه سپاس معلم و دیدار ۷ معلم نمونه استان با رهبری به صورت مجازی و نماینده ولی فقیه در گیلان از جمله این برنامه‌ها است.

فائزی افزود: همایش استانی تکریم و بزرگداشت معلم در دهکده ساحلی روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در این برنامه معلمان منتخب استان گیلان با حضور استاندار گیلان و نمایندگان مجلس تقدیر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از معلمان گیلانی از مجموع ۲۷ هزار نفر، به رتبه خود در اجرای طرح رتبه بندی معلمان معترض بودند افزود: اعتراض این افراد بررسی می‌شود.

فائزی با اشاره به پرداخت معوقات ۱۴۰۱ معلمان مطابق رتبه بندی اظهار کرد: اقدامات لازم برای پرداخت معوقات سال ۱۴۰۰ نیز در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه رتبه بهای یک و ۲ در شهرستان، رتبه ۳ در استان و رتبه ۴ و ۵ در وزارتخانه تعیین تکلیف می شوند، افزود: باید برای نتیجه اعتراض به رتبه بندی صبر کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۸ هزار معلم جذب آموزش پرورش شده و ۱۰۰ معلم جدید مقطع اول ابتدایی در گیلان جذب می‌شوند، ادامه داد: با توجه به بازنشستگی برخی معلمان با کمبود نیرو مواجه هستیم و مهرماه از ظرفیت نیروهای جدید استفاده می‌کنیم.

Share